دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مربی هوادار برای جبران نتیجه دیدار رفت به مصاف پیکان می رویم

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: امیدوارم با یک بازی خوب بتوانیم سه امتیاز را بدست آوریم و شکست دو بر صفر در دیدار رفت را جبران کنیم.


به گزارش ایرنا، «میثم رضاپور» روز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان، اظهار داشت: بازی سختی با پیکان داریم. این تیم بسیار باهوش و زیرک است و توانسته امتیازات خوبی در جدول جمع کند و در رده ششم قرار بگیرد. امیدوارم با یک بازی خوب بتوانیم سه امتیاز را بدست آوریم و شکست دو بر صفر در دیدار رفت را جبران کنیم.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا مصدوم و محرومی برای دیدار برابر پیکان دارید یا خیر، گفت: محروم نداریم اما محمد قاضی مصدوم است و در بین کادرفنی، رضا عنایتی و محمد رجب زاده محروم هستند. 


مربی تیم فوتبال هوادار در مورد اخراج عنایتی در دیدار برابر استقلال بیان کرد: این هم جزئی از فوتبال است. حساسیت بازی و شاید برخی صحنه‌ها مشکل داوری وجود داشت که عنایتی اعتراض داشت. اخطار او به حق نبود چرا که کار خاصی انجام نداد اما چون بطری آب را برداشت و به زمین انداخت، به همین دلیل محروم شد.


رضا پور در پایان در خصوص داوری بازی اظهار داشت: امیدوارم که تیم داوری فردا قضاوت خوبی داشته باشد. مرتضی منصوریان داور خوبی است و امیدوارم قضاوت مناسبی داشته باشد.


دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و هوادار فردا (یکشنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار می‌شود.