دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

پرسپولیس و گل به خودی در نقل و انتقالات

تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس در شرایطی یکی از نفرات با تجربه خود را در بازار نقل و انتقالات از دست داد که می‌توانست از این بازیکن مغضوب به عنوان کلیدی برای جذب بازیکن جدید استفاده کند.


به گزارش ایرنا، مهدی شیری تنها بازیکنی بود که در نقل و انتقالات نیم فصل در فهرست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفت و از جمع سرخپوشان جدا شد.


سرخپوشان یک ناکام بزرگ در نقل و انتقالات زمستانی بودند و تنها  توانستند احمد گوهری را به عنوان جایگزین بوژیدار رادوشوویچ جذب کنند. این در حالی است که جذب بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل دشواری‌های خودش را دارد چرا که بیشتر بازیکنان تحت قرارداد با باشگاه ها بوده و به همین خاطر جذب بازیکن با کیفیت در این مقطع کار دشواری است.


علیرضا کوشکی بازیکن پیکان، شروین بزرگ مهاجم صنعت نفت، رامین رضاییان مدافع راست الدحیل قطر، پیمان بابایی مهاجم تراکتور، شهریار مغانلو مهاجم سپاهان، مجید علیاری بازیکن مس رفسنجان، آیاندا پاتوسی از فولاد، سعید صادقی و مهدی تیکدری از گل‌گهر  و چند بازیکن خارجی از جمله دیگر اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس بودند اما تا این لحظه تنها یک دروازه بان جذب شده است.


باشگاه پرسپولیس به صورت جداگانه به تمام تیم هایی که بازیکنان مد نظرشان در آنها عضویت داشتند نامه زد و به طور رسمی درخواستش را ارائه داد اما همه تیم ها یا صریحا با درخواست پرسپولیس مخالفت کردند و یا در ازای جذب بازیکنی خواستار جذب یک بازیکن دیگر شدند. رضا اسدی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس هم که امسال نتوانسته عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته باشد، از جمله گزینه‌های خروجی نقل و انتقالات پرسپولیس بود.


قرار داده شدن مهدی شیری در لیست خروج توسط پرسپولیس، به نوعی فرصت‌سوزی نقل و انتقالاتی بود.


مسوولان باشگاه پرسپولیس ابتدا به‌دنبال این بودند که شیری را با پاتوسی معاوضه کنند اما تنها با دریافت مبلغی اندک، رضایتنامه این بازیکن را برای جدایی صادر کردند.


این در حالی بود که معاوضه شیری می‌توانست کلید حل برخی مشکلات پرسپولیس در نقل و انتقالات باشد. در واقع امکان اینکه شیری با یک بازیکن از تیم های دیگر معاوضه شود وجود داشت تا پرسپولیس از این طریق بتواند یک بازیکن جذب کند اما این اتفاق رخ نداد تا سرخپوشان در نقل و انتقالات همچنان یک ناکام  بزرگ باقی بمانند.


تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس اعلام کرد:‌ کارت بازی دروازه‌بان جدید این باشگاه صادر شده است.