دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

درخشش نمایندگان ایران در مسابقات تنیس روی میز عراق

تهران- ایرنا- پینگ پنگ بازان جوان و نوجوان ایران در روز اول رقابت‌های کانتندر سلیمانیه عراق خوش درخشیدند.


به گزارش ایرنا، مسابقات کانتندر جوانان سلیمانیه از ۲۳ تا ۲۹ اسفند با حضور نمایندگان تنیس روی میز ایران به میزبانی عراق در حال برگزاری است.


در روز نخست این مسابقات فراز شکیبا در گروه ۴ مسابقات زیر ۱۳ سال با حساب ۳ بر صفر از سد احمد فاحث از لبنان و راکان از اردن گذشت و در دیگر بازی با نتیجه ۳ بر یک یاسین حریف مصری را شکست داد.


بنیامین فرجی نیز در گروه یک رقابت‌های زیر ۱۳ سال دو بازی خود را با نتیجه ۳ بر صفر از یحیی نماینده مصر و مایکل از لبنان پیروز شد.


در مسابقات زیر ۱۷ سال نیز رضا شریعتی در گروه ۱۲ با حساب ۳ بر یک از سد حریف سوئدی عبور کرد. او در مصاف با حریف مصر ی۳ بر ۲ پذیرای شکست شد و در برابر دیگر نماینده مصر ۳ بر یک به پیروزی دست یافت.


در گروه ۴، سید سینا قریشیان با نتیجه ۳ بر ۲ از سد حریف عراقی خود گذشت و در دیگر مصاف خود در برابر نماینده قطر ۳ بر یک به برتری دست یافت.


آرش شاهیان در گروه ۱۰ با نتیجه ۳ بر صفر از سد رقیب اردنی گذشت. شاهیان با حساب ۳ بر یک برابر نماینده مصر متوقف شد. شاهیان در جدول ۳۲ نفره با حساب ۳ بر ۲ بر لبنان به برتری دست یافت تا در مرحله یک هشتم با سید علی سجادیان روبرو شود.


تقابل دو ایرانی با حساب ۳ بر صفر به سود سجادیان به اتمام رسید.


در گروه هفت،  سید علی سجادیان۳ بر ۲ بر حریف سوئدی چیره و در مصاف با بلژیک ۳ بر یک پیروز میدان شد.


سجادیان در مرحله یک شانزدهم ۳ بر صفر برابر نماینده عراق به برتری رسید.


او پس از عبور از نماینده ایران در مرحله یک چهارم با نماینده کروات روبرو می شود.


امیر پارسا معصومی در گروه ۵ با نتیجه ۳ بر ۲ از سد نماینده مصر گذشت و سپس با نتیجه ۳ بر ۲ از سد حریف قطری خود عبور کرد. نماینده کشورمان در ادامه ۳ بر صفر مقابل نماینده عراق به برتری دست یافت.


مصاف رضا شریعتی و امیرپارسا معصومی با حساب ۳ بر ۲ به سود معصومی به اتمام رسید. معصومی در یک چهارم با حریفی از یمن روبرو می‌شود.


نیما نقوی در گروه ۶ با حساب ۳ بر یک از سد مصر گذشت و در دیگر مصاف ۳ بر صفر بر قطر غلبه کرد.


نقوی در جدول حذفی حریفی از سوریه را با حساب ۳ بر صفر از پیش رو برداشت. وی در گام یک هشتم برابر حریفی از مصر با حساب ۳ بر یک مغلوب شد و از راهیابی به دور بعد بازماند.


محمد حبیبی در گروه ۲ با حساب ۳ بر صفر بر حریفِ فلسطینی چیره شد. او در دیگر دیدار ۳ بر یک از نماینده بلژیک شکست خورد. حبیبی در دور اول رقابتهای جدول حذفی ۳ بر یک برابر نماینده مصر به برتری دست یافت. او در مصاف با حریف کروات با حساب ۳ بر صفر مغلوب و از راهیابی به دور بعد بازماند.


محمدرضا نشاطی در گروه ۱۱ با حساب ۳ بر یک در برابر حریف مصر با شکست روبرو شد. در مصاف با نماینده اردن ۳ بر صفر به پیروزی دست یافت. نشاطی در جدول حذفی ۳ بر یک از مصر شکست خورد و از راهیابی به دور بعد بازماند.


محمد امین صمدی در گروه ۸ با نتیجه ۳ بر صفر در برابر نماینده اردن به برتری دست یافت وی همچنین ۳ بر یک از حریف مصر عبور کرد. صمدی در جدول حذفی در مصاف با نماینده سوئد ۳ بر صفر به برتری دست یافت. حریف او در یک هشتم از مصر بود که با حساب ۳ بر صفر به برتری دست یافت. صمدی و سامران کریمی در گام یک چهارم به مصاف هم خواهند رفت.


سامران کریمی در گروه ۹ با نتیجه ۳ بر صفر در مقابل مصر به برتری دست یافت. او همچنین ۳ بر صفر از نماینده اردن گذشت. رقابت او در جدول حذفی اول در برابر مصر با حساب ۳ بر صفر به اتمام رسید. سامران با قریشیان که در دور اول حذفی با قرعه استراحت روبرو بود با حساب ۳بر ۲به پیروزی دست یافت.


در رقابت‌های زیر سیزده سال فرجی با ۴ امتیاز و شکیبا با ۶ امتیاز صعود کردند. فرجی در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در مرحله یک چهارم پایانی با یاسین از مصر روبرو می‌شود.


فراز شکیبا در دور اول با قرعه استراحت و در مرحله یک چهارم با ایمل آدام از سوئد روبرو می شود. هر دو نماینده کشورمان حوالی ساعت ۱۶:۴۵ به مصاف حریفان خواهند رفت.


 مهران احدی به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان، امیر بخشی به عنوان مربی تیم ملی جوانان و نادر شاملو به عنوان سرپرست کاروان اعزامی در این رقابتها حاضر هستند.  



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40