دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

معاون اول رئیس جمهور برای بررسی واقعه تروریستی حرم شاهچراغ وارد

شیراز-ایرنا- محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برای اطلاع از چگونگی پیگیری عملیات تروریستی حرم شاهچراغ، عیادت از مجروحان و دیدار با خانواده شهدای این حادثه پنجشنبه وارد شیراز شد.


احمد وحیدی وزیر کشور در این سفر دکتر  مخبر را همراهی می‌کند. 


محمد هادی ایمانیه استاندار فارس با حضور در فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز از معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور استقبال کرد.


معاون اول رئیس جمهور عصر پنجشنبه پس از ورود به فرودگاه شیراز، با قرائت فاتحه به پیکر شهید سید فریدالدین معصومی از شهدای حادثه تروریستی روز گذشته حرم شاهچراغ(ع) و همچنین مقام شامخ همه شهدای اسلام و انقلاب ادای احترام کرد.


سید فریدالدین معصومی، مدیرعامل جوان هلدینگ برق و انرژی غدیر یکی از زواری بود که در حادثه تروریستی روز گذشته به شهادت رسید.
‌وی که برای پیگیری روند پیشبرد پروژه‌های برق و انرژی غدیر در استان فارس، به شیراز سفر کرده بود، پس از جلسات کاری و همزمان با نماز جماعت مغرب و عشاء، در جوار ضریح نورانی حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) حضور یافته بود که در کنار دیگر شهیدان این حادثه، توسط فرد تروریست به شهادت رسید.


غروب روز چهارشنبه (۴ آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۲۶ نفر را مجروح کرد.


محمد هادی ایمانیه استاندار فارس پیش از این گفت: تشییع شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شهر شیراز صبح شنبه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد و از پنجشنبه ( پنجم آبان‌ماه) به مدت سه روز در شیراز عزای عمومی اعلام می‌شود.


همچنین روز شنبه هفتم آبان در این استان تعطیل اعلام شد.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما