دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

جام تختی فرصتی برای رفع نقاط ضعف کشتی ارمنستان بود

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ارمنستان گفت: رقابت‌های کشتی جام تختی فرصتی مناسب برای کشتی ارمنستان ایجاد کرد تا با برطرف کردن نقاط ضعف خود، در رقابت‌های اروپایی قدرتمند ظاهر شود.


به گزارش ایرنا، ادوارد ساهاکیان جمعه شب پس از پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رقابت‌ها در سطح بسیار خوبی برگزار شد اما نفرات ما به غیر از ۲، سه وزن در حد انتظار ظاهر نشدند و معتقدم برای کسب نتایج بهتر باید تلاش بیشتری کنیم.


وی افزود: متاسفانه برخی از کشتی گیران ما عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و اگر دقت لازم را داشتند، می توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم. 


سرمربی تیم ارمنستان با بیان اینکه چهره های خوب و مطرحی در این رقابت ها حضور داشتند، گفت: مسابقات جام تختی یکی از معتبرترین رویدادهای بین المللی از نگاه اتحادیه جهانی است که حضور کشتی گیران نامدار ایرانی به این رقابت ها رونق بیشتری داد.


وی حضور کشتی گیران بسیار خوب در تیم های ایران و ارمنستان را باعث زیباتر شدن رقابت‌ها دانست و افزود: ما سعی کردیم کشتی‌های خوبی بگیریم و سطح آمادگی نفرات خود را امتحان کنیم که خوشبختانه در ۲ وزن با کسب مدال، عملکرد خوبی داشتیم.
 
ساهاکیان عنوان کرد: کشتی گیر وزن ۱۳۰ کیلوگرم ما نمایش بسیار خوبی داشت و در حضور نمایندگان ایران، موفق به کسب نشان نقره شد.


در ادامه داوید اواستیان ملی پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم ارمنستان گفت: من قبلا با امیر قاسمی منجزی کشتی گرفته بودم و او را شکست دادم اما این بار او برتر از من بود و به مدال طلا رسید.


وی افزود: سطح مسابقات خیلی بالا بود و از آنجا که ما برای حضور در مسابقات اروپایی و جهانی آماده می شویم، این پیکارها برای تیم ارمنستان بسیار مفید بود.


ملی پوش ارمنستان گفت: من از خودم راضی بودم و هر کاری که باید می کردم، انجام دادم. بالاخره کشتی برد و باخت دارد و امروز قرعه باخت نصیب من شد.


به گزارش ایرنا تیم ملی کشتی فرنگی ارمنستان در پایان رقابت‌های جام تختی با احتساب ۶۵ امتیاز موفق به کسب عنوان دوم شد.