دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

شورای نگهبان از هیچ کمکی در راستای آزادی قدس شریف فروگذار نخواهیم

تهران- ایرنا- شورای نگهبان در بیانه‌ایی با حمایت همه جانبه مردم و نظام اسلامی از حقوق ملت مظلوم فلسطین اعلام کرد که از هیچ کمکی در راستای آزادی قدس شریف فروگذار نخواهد کرد.


به گزارش ایرنا، شورای نگهبان در بیانه امروز- پنجشنبه خود نوشت:  در روزگاری که تمام ابرقدرت‌های جهان تلاش داشتند نام فلسطین را در تاریخ به فراموشی بسپارند، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با تدبیری حکیمانه و تاریخی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند و با این اقدام، معادلات شوم دنیای استکبار را به هم ریختند. «روز قدس» از همان بدو شکل‌گیری موجب ایجاد خط وحدتی منسجم میان امت اسلامی و همچنین موجب زنده ماندن آرمان آزادی فلسطین و برملا شدن ظلم صهیونیست‌های غاصب، شد و تا امروز توجه تمام جهانیان را به این مساله مهم جهان اسلام، مجذوب کرده است.


در ادامه بیانه نوشته شده است: حتی روز قدس در سالیان گذشته آنقدر بسط و گسترش یافته است که به نماد مبارزه علیه اشغالگری و زورگویی در میان مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان تبدیل گشته و نقش بی‌بدیلی در شکست نقشه‌های شوم و ضد بشری متجاوزان و زورگویان جهان همانند آمریکا و اسرائیل علیه مردم فلسطین داشته است.


شورای نگهبان در این بیانیه به اقدام امام راحل در پایه‌ریزی تشکیل یک جبهه مقاومت برای مقابله با اشغالگران قدس  اشاره و یادآوری کرد  که امروز این جبهه مقاومت، استوارتر از همیشه در کمال عزت و اقتدار از حق و مظلوم دفاع می‌کند و مردم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت به برکت رهبری ولی امر مسلمان جهان، اُبهت رژیم اشغالگر قدس را شکسته و این حرکت به نابودی غده سرطانی اسرائیل منجر خواهد شد.


این بیانیه در پایان به شرایط کنونی صهیونیست‌ها که بیش از هر زمان دیگری با بیداری امت اسلامی و  افزایش عملیات‌های ضدصهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی روبروهستند اشاره دارد و از اهمیت راه‌پیمایی جهانی روز قدس که موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومان جهان شده و خشم و عصبانیت اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها را رقم می‌زند، تاکید دارد. 


شورای نگهبان با تأکید بر حمایت همه جانبه مردم و نظام اسلامی از حقوق ملت مظلوم فلسطین، همراه و همدل با مردم همیشه در صحنه و آزاده ایران اسلامی، جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم منحوس را محکوم کرده و اعلام می‌دارد که از هیچ کمکی در راستای آزادی قدس شریف فروگذار نخواهد کرد. 



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40