دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

فکری مجوز بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان برای بازی با فولاد صادر

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: مجوز بازیکنان ما برای بازی با تیم فولاد خوزستان صادر شد و می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.


به گزارش ایرنا محمود فکری روز سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر در اهواز بیان کرد: امروز به ما خبر دادند که مشکل بازیکنان ما حل شده و ما می‌توانیم از آنها برای بازی مقابل فولاد استفاده کنیم. به طور قطع آمدن این بازیکنان به ما کمک کرده و می‌تواند دست ما روی نیمکت پُرتر شود.


وی گفت: با توجه به اینکه چند هفته‌ است که تیم ما در پایین جدول قرار دارد، اعتماد به نفس بازیکنان از بین رفته به همین دلیل سعی کردیم که نگرانی و ترس را در آنها کاهش دهیم و در مقابل تیم فولاد با تمام وجود بازی کنند.


وی با بیان اینکه داشتن استرس و نگرانی باعث باخت تیم می‌شود افزود: امیدواریم از این بازی به بعد، بازیکنان ما با تمام وجود بازی کنند و تا آخرین لحظه بجنگند. بازیکنان ما نباید نگران نتیجه بازی باشند زیرا قرار نیست که ما تمام بازی‌ها را ببریم و خود را به صدر جدول نزدیک کنیم.


سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: ما با چند تیم رقابت داریم و برای ماندن در لیگ باید خود را به آنها برسانیم که کار سختی نیست و امیدوارم با کسب امتیاز لازم، جایگاه خود را ارتقا داده و یک نقطه امن برای خود پیدا کنیم. 


وی افزود: بازی سختی روز چهارشنبه مقابل تیم فولاد داریم. آنها یک مجموعه بسیار خوب داشته و از بازیکنان مفیدی بهره می‌برند اما امیدوارم بازیکنان ما با تمام وجود بازی کنند و با دست پر به مسجدسلیمان برگردیم. 


فکری ادامه داد: در آخرین بازی که فصل قبل با تیم آلومینیوم داشتیم همانجا گفتم هر زمانی که تیم نفت به من نیاز داشته باشد، دوست دارم به این تیم کمک کنم زیرا علاقه خاصی به این شهر و مردم آن دارم.


سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط امسال تیم نفت متفاوت با پارسال است و من این ریسک را تنها به خاطر دلم پذیرفتم و فکر می‌کنم توانایی کمک به این تیم را دارم. امیدوارم که با کمک هم این کار سخت را انجام داده و تیم را در لیگ برتر نگه داریم.


دیدار تیم‌های فوتبال فولاد و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۷:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.