دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

اینستاگرام چقدر کاربر دارد؟

اینستاگرام به دلیل محبوبیتی که در بین کشور های مختلف دارد کاربران زیادی نیز دارد. خیلی از افراد از اینستاگرام به کسب درامد میپردازند و اینستاگرام شغل های زیادی را مثل ادمین پیج و … ایجاد کرده است.

از مزایای این برنامه عوض کردن زبان ها میباشد تا هرکسی بتواند به راحتی از امکانات و قابلیت های این اپلیکیشن فوق العاده استفاده کند.شاید اقرار نباشد که بگوئیم از هر 10 ایرانی 8 نفر از آن ها در اینستاگرام فعال میباشند.

یکی از امکانات اینستاگرام این است که کاربران میتوانند پروفایل خود را خصوصی کنند و تا زمانی که کاربر تائید نکند فالورهای جدید نمیتوانند پروفایل ایشان را نگاه کنند. حریم خصوصی در واقع این امکان را به کاربر میدهد تا هرکسی را که میخواهد اجازه ی ورود به صفحه اش را بدهد ولی این اتفاق یکسری از ویژگی های اینستاگرام را برای فرد محدود میکند.ویژگی هایی که در حالت عمومی وجود دارد اما امروزه معولاً هر شخصی یک صفحه ی پراویت یا خصوصی و یک صفحه ی عمومی دارد.

از دیگر امکانات اینستاگرام قابلیت متصل شدن به بقیه ی شبکه های اجتماعی میباشد.کاربران صفحات اینستاگرام به راحتی میتوانند عکس های بارگزاری شده ی خود را به سایر شبکه های اجتماعی خود وصل کنند.

یکی دیگر از امکانات اینستاگرام قابلیت هشتگ گذاری میبشد بدین صورت که کاربران میتوانند از هشتگ های مرتبط و خاص در ویدئو ها و عکس هایشان استفاده کنند تا کاربران اینستاگرام بتوانند به راحتی مطلب مورد نظرشان را پیدا کنند و به پست اصلی همان محتوا رجوع کنند.

یکی دیگر از این امکانات استفاده کردن از فیلترهای اینستاگرام میباشد که به جز زیبا تر کردن فیلم ها و عکس ها موجب ایجاد سرگرمی نیز شده است.

از دیگر امکانات اینستاگرام این است که به راحتی میتوانید پست های کاربران را ذخیر کنید تا بتوانید در هر زمانی که میخواهید به مشاهده ی آن بپردازید.

از سری امکانات دیگری نیز که وجود دارد آرشیو کردن پست ها میباشد تادر بخش خصوصی اکانت خود و بدون این که سایر کاربران بتوانند پست های شما را ببینند آن ها را تماشا کنید و هر زمان که خواستید به آن پست مربوطه رجوع کنید.

همانطور که میدانید استوری یکی از بهترین و در عین حال خفن ترین امکانات اینستاگرام است شما باید زمان درستی را برای بارگزاری استوری خود پیا کنید. زمانی که بیشترین مخاطب فعا ر پیج خود را دارید تا بهترین بازخورد ها و بیشترین ویو را دریافت کنید روزه اینستاگرام بهای زیادی به استوری میدهد در حدی که هر چقدر باز خورد های مثبت به استوری شما زیاد شود پیج شما را بیشتر به دیگران معرفی میکند و یا پست هایتان را در اکسپلور به نمایش میگذارد.بیاد داشته باشیم اینستاگرام اپلیکیشنی است که با هر آپدیت یک نوع الگوریتم جدید برای بالا آمدن پیج ها معرفی میکند که در حال حاضر تولید محتوا و بازخورد مثبت اصلی ترین دلیل برای رشد یک پیج محسوب میشود پس باید محتوایی در پست و استوری خود تولید و بارگزاری کنید که بیشترین بازخورد مثبت را از مخاطب دریافت کنید تا صفحه ی شما رشد چشم گیری داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به آکادمی پارین سر بزنید