دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

پیام تسلیت آیت الله رئیسی برای درگذشت آیت الله موسوی

تهران – ایرنا – رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت آیت‌الله سید خضر موسوی از علمای بزرگ استان خوزستان را تسلیت گفت و تصریح کرد: آن عالم ربانی و ولایتمدار، از چهره‌های مورد اعتماد و وثوق رهبر معظم انقلاب بود.


به گزارش ایرنا، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» با تسلیت درگذشت حضرت آیت‌الله سید خضر موسوی خاطر نشان کرد: این عالم ربانی و ولایتمدار که از مبارزان پیشکسوت نهضت امام خمینی (ره) و از چهره‌های مورد اعتماد و وثوق رهبر معظم انقلاب بود، منشاء خدمات ارزنده‌ای در پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در خوزستان بود. 


وی افزود: این فقیه عالی‌قدر، همزمان با تعلیم و ترویج معارف دینی و تربیت شاگردان برجسته، در فعالیت‌های اجتماعی و رسیدگی به امور محرومان و تحکیم وحدت و همدلی بین عشایر و اقوام منطقه همواره اهتمام جدی داشت و کارنامه ماندگاری از خود بر جای گذاشت.


رئیس‌جمهور با تسلیت این ضایعه مؤلمه به مردم غیور خوزستان، حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان به ویژه بیت شریف آن عالم مجاهد و وارسته، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و همنشینی با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.