دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

پرونده سوپر لیگ اروپا دوباره باز شد پرز برای نجات فوتبال بیمار

تهران- ایرنا- فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید گفت: فوتبال اروپا بیمار است و برای جلوگیری از دور شدن هواداران جوان از این ورزش تغییراتی مانند تلاش دوباره برای راه اندازی سوپر لیگ اروپا لازم است.


به گزارش ایرنا، یک سال پس از منتفی شدن تشکیل سوپرلیگ اروپا که قرار بود با حضور ۱۲ تیم سرشناس و ثروتمند قاره سبز تشکیل شود، رئیس باشگاه رئال مادرید که از او به عنوان پیشنهاددهنده اصلی این رقابت‌ها نام برده می‌شود، در صحبت‌هایی بار دیگر خواستار برگزاری این رقابت‌ها شده است.


پرونده سوپر لیگ اروپا دوباره باز شد/ پرز: برای نجات فوتبال بیمار باید قوی‌ترین تیم‌ها با هم بازی کنند


پرز روز یکشنبه در مجمع عمومی باشگاه رئال مادرید گفت: ورزش محبوب ما به خصوص در اروپا و البته در اسپانیا بیمار است و فوتبال در حال از دست دادن جایگاه خود به عنوان ورزش پیشرو در جهان است.


رئیس باشگاه رئال افزود: نگران‌کننده‌ترین واقعیت این است که جوانان کم کم به فوتبال علاقه‌مند می‌شوند. مسابقات کنونی به شکلی که امروز طراحی شده است، جز در مراحل پایانی، توجه تماشاگران را به خود جلب نمی‌کند.


پرز در ادامه بار دیگر ایده برگزاری سوپرلیگ اروپا را پیش کشید و اظهار داشت: تیم‌های برتر فوتبال به ندرت با یکدیگر روبرو می‌شوند و رقابت‌های اروپایی در اواسط هفته باید مسابقه بین «قوی‌ترین تیم‌ها و بهترین بازیکنان جهان» در طول سال باشد تا برای هواداران هیجان‌انگیز باشد.


وی در با ذکر یک مثال گفت: لیورپول و رئال فینالیست‌های آخرین دوره لیگ قهرمانان هستند، لیورپول تیمی ریشه دار و قوی است که ۹ جام اروپایی دارد. با این وجود تیم‌هایی مانند رئال و لیورپول در ۶۷ سال گذشته تنها ۹ بار با هم بازی کرده‌اند، این در حالی است که با راه اندازی سوپرلیگ اروپا، رئال و لیورپول هر سال با هم بازی می‌کنند.


تاکید دوباره رئیس باشگاه رئال بر تشکیل سوپرلیگ اروپا در حالی است که این رقابت‌ها ۴۸ ساعت پس از اعلام رسمی آن در آوریل گذشته پس از اعتراض هواداران، باشگاه‌ها و بازیکنان، لغو شد.


پرونده سوپر لیگ اروپا دوباره باز شد/ پرز: برای نجات فوتبال بیمار باید قوی‌ترین تیم‌ها با هم بازی کنند


واکنش‌ها سبب شد منچستریونایتد، لیورپول، منچسترسیتی، چلسی، تاتنهام، آرسنال، آث میلان، اینترمیلان و اتلتیکومادرید مجبور به خروج از سوپرلیگ شوند اما رئال‌مادرید، بارسلونا و یوونتوس همچنان در این رقابت‌ها باقی ماندند.


پس از منتفی شدن برگزاری سوپرلیگ با توجه به مخالفت‌های صورت گرفته، مسئولان سوپرلیگ از یوفا و فیفا به یک دادگاه اسپانیایی شکایت کردند و این دادگاه قرار است سال آینده حکمش را در این رابطه صادر کند.


پرز در این باره گفت: سوپرلیگ همچنان در بحبوحه پرونده‌های دادگاه اروپایی است که انحصار یوفا در فوتبال اروپا را به چالش می‌کشد.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما