دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نماینده خلخال دست دولت برای اجرای قانون رتبه بندی معلمان باز

اردبیل – ایرنا – نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس رقم در نظر گرفته شده برای اجرای رتبه‌بندی را ارتقا داد و با مصوبه مجلس دست دولت برای اجرای کامل رتبه‌بندی معلمان هم اکنون باز است.


 سیدغنی نظری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در خلخال اعلام کرد: با ابلاغ قانونی لایحه رتبه‌بندی معلمان کشور مصوب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اجرای آن در سال آینده یکی از خواسته های به حق جامعه بزرگ فرهنگی در اجرای عدالت اجتماعی در پرداخت حقوق تحقق پیدا می کند . 


 نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این قانون در هفته جاری توسط شورای نگهبان تایید شد افزود: محمدباقر قالیباف (رئیس مجلس شورای اسلامی) روز (چهارشنبه، ۱۸ اسفندماه ) سال جاری در نامه‌ای به سیدابراهیم رئیسی ،رئیس جمهور کشورمان قانون رتبه بندی معلمان را برای اجرا ابلاغ کرد.


وی با اشاره به تلاش نمایندگان مجلس برای کاهش فاصله حقوق کارکنان شاغل در ادارات و یا شرکت‌های دولتی با معلمان شاغل در آموزش و پرورش از اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای اجرای کامل رتبه‌بندی معلمان در لایحه بودجه ۱۴۰۱ خبر داد.


عضو کمیسیون تلفیق بودجه1401گفت: مجلس رقم در نظر گرفته شده برای اجرای رتبه‌بندی را ارتقا داد و با مصوبه مجلس دست دولت برای اجرای کامل رتبه‌بندی معلمان هم اکنون باز است.


عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:در بودجه سال ۱۴۰۱ کشور ۱۳۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای برنامه های تعمیر ،تجهیز ،نوسازی و طرح های عمرانی آموزش و پرورش اختصاص یافته است که مناطق آموزش و پرورش استان اردبیل به خصوص شهرستانهای خلخال و کوثر در جنوب استان نیز از مزایای این اعتبار در سال آینده بهره مند خواهند شد .


وی با یادآوری برخی از ضعف‌های موجود در نظام آموزشی کشور گفت: نگاه دولت‌ها به آموزش و پرورش باید نه به عنوان یک دستگاه هزینه‌ساز برای دولت بلکه باید به دید یک نهاد سرمایه‌ای برای تقویت زیربنای جامعه باشد.


نماینده مردم خلخال و کوثر اظهارکرد: ارتقای طرح هوشمندسازی مدارس استان با هدف پیشگیری از تضییع حقوق دانش‌آموزان روستایی به جد پیگیری شده و تا سال تحصیلی آینده مشکلات این سیستم نوین آموزشی برطرف خواهد شد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40