دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نساجی در حسرت برد مقابل پرسپولیس یک یک های سریالی تکرار می شود

تهران- ایرنا- تیم فوتبال نساجی تاکنون در لیگ برتر موفق به شکست پرسپولیس نشده اما در بازی‌هایی که میزبان بوده همیشه تیم پایتخت نشین را با تساوی یک بر یک متوقف کرده است.


به گزارش ایرنا، تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس باید از ساعت ۱۷ روز یکشنبه در ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد به مصاف یکدیگر بروند تا هفته هفدهم را پشت سر بگذارند.


این هشتمین تقابل سرخ‌های مازندران و تهران است که باید به انجام برسد. در هفت بازی قبلی چهار برد برای پرسپولیس و سه تساوی به دست آمده و نساجی هنوز موفق به ثبت پیروزی نشده است.


یکی از نکات جالب تقابل های پرسپولیس و نساجی این است که تیم پایتخت نشین در تمام بازی هایی که میزبان بوده سه امتیاز را مال خود کرده و هر بار که در خانه نساجی به میدان رفته چیزی بیشتر از تساوی عایدش نشده است.


بازی رفت این ۲ تیم با پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس به اتمام رسید. مهدی عبدی ستاره میدان بود و ۲ گل زد تا در کنار علی علیپور بهترین گلزن تقابل های این ۲ تیم باشد. کریم اسلامی هم زننده تک گل نساجی بود.


در دیدارهایی که نساجی میزبان بوده اتفاق جالبی رخ داده است. هر سه تقابل پیشین که البته در ورزشگاه وطنی قائمشهر به انجام رسیده بود با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. ماجرا وقتی جالب تر می شود که بدانیم هر سه بار تیم میزبان پیش افتاد و پرسپولیس در ادامه گل تساوی را به ثمر رساند.


در لیگ هجدهم محمد مهدی نظری برای نساجی و سروش رفیعی برای پرسپولیس گلزنی کردند. در لیگ نوزدهم روح الله باقری برای میزبان و علی علیپور برای میهمان موفق به گلزنی شدند. دوره پیشین هم با گل مجتبی بیژن برای نساجی آغاز شد اما در ادامه احمد نوراللهی کار را به تعادل کشاند.


باید دید این بار که نساجی در مشهد از پرسپولیس پذیرایی کند چه اتفاقی رخ می دهد. نساج‌ها در مشهد تا به حال نمایش خوبی داشته اند و پرسپولیس در تنها حضور خود در این فصل، نتوانست در مشهد نتیجه خوبی را به دست بیاورد و مقابل تیم قعرنشین پدیده به تساوی ۲ بر ۲ قناعت کرد.


حال باید دید این بار شاهد یک خرق عادت خواهیم بود یا بازهم ماجراهای گذشته قرار است تکرار شود. هم اکنون پرسپولیس با ۳۵ امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص داده و نساجی با ۲۱ امتیاز در جایگاه نهم ایستاده است.


تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس اعلام کرد:‌ کارت بازی دروازه‌بان جدید این باشگاه صادر شده است.