دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

معاون رییس جمهور با خانواده جوان ترین شهید تکاب دیدار کرد

مهاباد – ایرنا – معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری که در جریان سفر استانی اعضای هیات دولت به آذربایجان غربی به تکاب رفته با پدر شهید «عابدین کریم زاده»، جوان‌ترین شهید این شهرستان دیدار کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که فرماندار و امام جمعه تکاب و نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس نیز حضور داشتند، امیرحسین مدنی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید والامقام از صبر و استقامت پدر این شهید نوجوان ۱۳ ساله تجلیل و قدردانی کرد.


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری همچنین لوح سپاس و هدیه رییس جمهور را به پدر و برادر این شهید نیز اهدا کرد.


در این دیدار خانواده شهید کریم زاده نیز مشکلات خود را با معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری مطرح کردند که وی نسبت به حل آنها دستور لازم را صادر کرد.


در این دیدار صمیمی پدر و خواهر شهید عابدین کریم زاده خاطراتی از دوران تحصیل و مبارزه این شهید والامقام بیان کردند.


معاون رییس جمهور با خانواده جوان‌ترین شهید تکاب دیدار کرد


شهید عابدین کریم زاده در سن ۱۳ سالگی در روستای احمدآباد سفلی در منطقه عمومی تکاب در درگیری با گروهک‌های ضدانقلاب به شهادت رسید؛ تکاب ۴۵۳ شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.


رییس جمهور و هیات همراه صبح امروز، جمعه در قالب سفرهای استانی دولت سیزدهم به آذربایجان غربی سفر کرده است.


رییس جمهور پیش از این به ۲۰ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران، مشهد، البرز و قزوین سفر کرده بود.


این سفر، چهارمین سفر استانی آیت‌الله رئیسی در سال ۱۴۰۱ و بیست و یکمین سفر وی در ۹ ماه گذشته است.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40