دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مرکز آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران

یادگیری روش اصولی تعمیر لوازم خانگی می تواند نقطه عطفی در زندگی کاری فرد باشد. مشغول شدن در این حرفه توانایی عیب یابی و تعمیر وسایلی را که روزانه بارها از آن استفاده می کنیم، در ما به وجود می آورد. در برخی موارد با انجام راه حل های ساده مشکل حل می شود، اما اغلب نیاز به یک تکنسین حرفه ای در این زمینه حس می شود.


از مهم ترین فاکتورها در یادگیری، مکانی است که کلاس های عملی و تئوری در آن برگزار می شود. مدیران و عوامل مجموعه آموزشی پایتخت فناوری، تلاش کرده اند تا هر چه بیشتر خود را به استاندارهای یک آموزشگاه خوب نزدیک کرده و رضایت کارآموزان و مراجعین را جلب کنند.


برخی از مهم ترین ویژگی ها که می توان برای پایتخت فناوری، بعنوان یکی از بهترین آموزشگاه های تهران، نام برد عبارتند از:



– برگزاری کلاس ها در کارگاه های مجهز و به صورت کاملا عملی، در نتیجه موقعیت هایی که ممکن است فرد در آینده کاری در آن قرار بگیرد، برایش شبیه سازی می شود.


– اسکان کارآموزان شهرستانی در خوابگاه در نظر گرفته شده از سوی آموزشگاه.


– استفاده از کادر آموزشی مجرب و با تجربه، دارای تحصیلات مرتبط با دوره ها.


– ارائه مدرک فنی در پایان دوره، معرفی رایگان افراد به سازمان فنی حرفه ای جهت شرکت در آزمون و دریافت مدرک رسمی این سازمان  که می توان با آن جواز کسب و وام نیز گرفت.


– برگزاری دوره های آنلاین، که امکان مرور چندباره مطالب، صرفه جویی در هزینه، وقت و انرژی را به همراه دارد.



به صورت کلی مطالب این دوره آموزشی در دو گروه دسته بندی شده اند و طبق زمانبندی دقیق، توسط اساتیدی مجرب تدریس می شوند. این دو دسته بندی عبارتند از: آموزش تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی و آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی.



مرکز آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران


در این قسمت، برای کارآموزان آموزش هایی در مورد قطعه شناسی مکانیکال، باز و بسته کردن و تعمیرات لوازم خانگی مانند یخچال های فریزر، ساید بای ساید و معمولی، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، غذاساز، آبمیوه گیری، جاروبرقی، مایکروفر، سولاردارم و سایر لوازم خرد در نظر گرفته شده است.


سرفصل های این دوره تمام مطالب مربوط به شناسایی، تعمیر یا تعویض قطعات به کار رفته در لوازم خانگی را در بر دارد. بنابراین فرد شرکت کننده با گذراندن ساعت های آموزشی عملی این بخش، قادر خواهد بود هر یک از لوازم برقی را عیب یابی و تعمیر مکانیکال کند.



تعدادی از مشکلات هر وسیله برقی به خرابی برد آن بر می گردد. بنابراین بسیار مهم است تعمیرکار لوازم خانگی از این قطعه حیاتی سر در بیاورد، آن را عیب یابی و تعمیر کند. به همین منظور بخش دوم آموزش های کلاس تعمیرات لوازم خانگی پایتخت فناوری به آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی اختصاص داده شده است.


مهارت های مربوط به تعمیرات تخصصی برد الکترونیک انواع لوازم برقی خانگی مانند یخچال فریزر و سای بای ساید، LCD و LED، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، کولرگازی و پکیج، نقشه خوانی مدارهای فرمان و تعذیه روی بردها، تست و عیب یابی قطعات و مدارات و … در این قسمت به کارآموزان آموزش داده می شود.



لوازم خانگی کارهای زیادی، از شستن ظرف ها و لباس ها گرفته تا پختن غذا و جارو کردن، پخش موسیقی دلخواه یا درست کردن یک قهوه گرم، تهویه هوا و گرم و سرد کردن محیط خانه یا محل کار ما را انجام می دهند. حتما با همین یک جمله متوجه شدید که بشر تا چه اندازه و به چه تعداد در طول یک روز از این لوازم استفاده می کند.


مرکز آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران


به همین میزان نیز امکان خرابی برای این وسیله های ارزشمند پیش می آید. بنابراین تکنسین تعمیر لوازم خانگی همیشه کاری برای انجام دادن و وسیله ای برای تعمیر کردن دارد. بازار کار این حرفه از بازارهایی است که هیچوقت افت نمی کند و همیشه رونق دارد. اما برای داشتن رقابتی سالم و در نتیجه بدست آوردن درآمدی بیشتر، لازم است تا تلاش کرده و مشتریان بیشتری داشته باشید.


هر چند روش هایی مانند تبلیغات، افزایش مهارت در کار، سرعت عمل در تحویل سفارش، مشتری مداری، کار کردن بصورت مستقل و … وجود دارد، اما هر فرد می تواند با خلاقیت خود، بیشترین درآمد را داشته باشد.



مرکز آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران