دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مدیرعامل شهرخودرو سازمان لیگ باید خسارت ما را بپردازد

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه شهر خودرو گفت: سازمان لیگ باید برای تعویق دیدار با صنعت نفت آبادان پاسخگو باشد و خسارت بدهد و بازی ما با استقلال هم باید به تعویق بیفتد.


به گزارش ایرنا، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای برگزاری دیدار خود مقابل شهرخودرو مشهد قعرنشین لیگ بیست و یکم، عصر امروز در فرودگاه حاضر و به دنبال عزیمت به مشهد مقدس بود که به دلیل شرایط جوی بد آبادان، پرواز شاگردان علیرضا منصوریان لغو شد و با توجه به شرایط جوی به نظر می‌رسد طلایی‌پوشان امشب نتوانند عازم مشهد شوند.


تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر میهمان شهرخودرو مشهد است. این دیدار با اعلام سازمان لیگ قرار است روز چهارشنبه برگزار شود.


اسماعیل حیدرپور دوشنبه شب در گفت وگویی تلویزیونی، اظهار داشت: در این فوتبال اتفاقات عجیب و غریبی می‌افتد و نمی‌دانیم تکلیف ما چیست. لیگ برتر خوبی نداریم. امروز سهیل مهدی با ما تماس گرفت که بازی با صنعت نفت فردا (سه‌شنبه) لغو شده است و ایرادی ندارد که این دیدار یک روز به تعویق بیفتد.


وی افزود: در این فوتبال تنها استرس و بی‌برنامگی وجود دارد و همه برنامه‌های بهم ریخته است. تیم ما باید خسته با این شرایط برابر استقلال هم بازی کند و بعد که برابر استقلال ببازیم دوباره برای ما حاشیه‌سازی می‌کنند و ما را متهم به تبانی می‌کنند.


مدیرعامل باشگاه شهرخودرو عنوان کرد: برنامه‌ریزی کرده بودیم که سه‌شنبه بعد از دیدار با صنعت نفت به تهران بیایبم تا خود مهیای دیدار با استقلال کنیم. الان یکی از مشکلات خوزستان درگیری با گرد و غبار است. مگر می‌شود یک فدراسیون نداند که این شهر چنین مشکلاتی دارد تا براساس آن برنامه‌ریزی کند.


وی اضافه کرد: سهیل مهدی فرد زحمت‌کشی است اما گاهی غیرمنطقی حرف می‌زند و طرفدار تیم‌های بزرگ است. فدراسیون باید تکلیف ما را مشخص کند. چه کسی باید خسارت ما را در این شرایط بپردازد و اگر این روند باشد دیدار با استقلال هم باید به تعویق بیفتد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40