دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

لیگ برتر قایقرانی روئینگ زنان سه تیم برتر نیم فصل نخست مشخص


P>به گزارش ایرنا، لیگ برتر روئینگ زنان امروز (یکشنبه) در دریاچه آزادی آغاز شد که با برگزاری مسابقات مسافت ۲۵۰ متر مرحله دوم، رقابت‌ها ادامه پیدا کرد.


در لیگ روئینگ بانوان باشگاه‌های ایباس، افق ورزش، دانشگاه آزاد، تی‌آرسی و تکرو به رقابت خواهند پرداخت.


این مسابقات در مواد روئینگ تک‌نفره ۲۵۰ متر سبک و سنگین‌وزن، روئینگ تک‌نفره ۵۰۰ متر سبک و سنگین‌وزن، روئینگ دونفره ۵۰۰ متر و امدادی ۴ در ۲۵۰ متر برگزار می‌شود.


در مسابقه روئینگ تک نفره سنگین‌وزن ۲۵۰ متر فاطمه مجلل از دانشگاه آزاد با زمان ۵۳.۱۱ ثانیه، هانیه بیداد از تکرو با زمان ۵۴.۵۶ ثانیه و پریسا احمدی از افق ورزش با زمان ۵۵.۷۱ ثانیه اول تا سوم شدند.


در مسابقه روئینگ تک نفره سبک‌وزن ۲۵۰ متر نازنین ملایی از تکرو با زمان ۵۳.۱۴ ثانیه، زینب نوروزی از افق ورزش با زمان ۵۳.۸۱ ثانیه و حمیرا برزگر از دانشگاه آزاد با زمان ۵۷.۳۹ ثانیه اول تا سوم شدند.


در مسابقه روئینگ امدادی ۲۵۰ متر تیم افق ورزش با ترکیب کیمیا زارعی، پریسا احمدی، سما حشمدار و زینب نوروزی با زمان ۳:۳۶.۷۲۰ دقیقه، تیم تِکرو با ترکیب نازنین ملایی، شکیبا وقوفی، مهسا جاور و سعیده امیرشکری با زمان ۳:۳۹.۱۸۰ دقیقه و تیم دانشگاه آزاد با ترکیب هانیه خورسند، حمیرا برزگر، فاطمه مجلل و مریم امیدی‌پارسا اول تا سوم شدند.


بر این اساس نیم‌فصل نخست لیگ برتر روئینگ با صدرنشینی باشگاه تِکرو با ۹۳ امتیاز به پایان رسید.