دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

فکری بازیکنانم از نام پرسپولیس ترسیدند

اهواز – ایرنا – سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه بازیکنانش از نام پرسپولیس ترسیدند، گفت: ۲ گلی که دریافت کردیم به دلیل نداشتن اعتماد به نفس بازیکنانمان بود و از این بابت ناراحت هستم.


به گزارش ایرنا محمود فکری جمعه شب پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس، با تبریک به این تیم، اظهار داشت: بچه های ما تمام تلاش خود را کردند و بازی خوبی انجام دادند.


وی با بیان این که تمام تلاش ما این است که شخصیت له شده بازیکنان در نیم فصل اول را باز گردانیم، افزود: امروز روی ضربات ایستگاهی برنامه داشتیم که محقق نشد.


سرمربی نفت مسجدسلیمان یادآور شد: در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم، اما روی جوانی و کم تجربگی به گل نرسیدیم. نیمه دوم پایاپای بود و حتی شاید ما بهتر بودیم و می توانستیم بازی را مساوی کنیم که توان فنی ما بیشتر از این نبود.


وی تاکید کرد: باید در ادامه کار، امتیازهای لازم را بگیریم و شرایط خود را در جدول بهتر کنیم.


فکری در مورد عملکرد داوری هم گفت: وقتی تیم مقابل پرسپولیس یا تیم های بزرگ دیگر هستند، نگاه داوران به سمت آنها بیشتر است و نگاه حقیرانه تری نسبت به ما دارند.


وی ادامه داد: در کل اینها مسائلی است که در فوتبال ما وجود دارد، اما در مجموع بازی مورد خاص آنچنانی نداشت و اینطور نبود که تیمی بر اساس اشتباه داوری برنده یا بازنده شود. 


دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس با برتری ۲ بر یک پرسپولیس به پایان رسید.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40