دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

فرهاد به دنبال هم امتیاز شدن با پرسپولیس رد پای منصوریان در

تهران- ایرنا- آخرین باخت‌های استقلال مقابل صنعت نفت زمانی رقم خورده که علیرضا منصوریان سرمربی آبی‌ها بوده است.


به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران باید در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از صنعت نفت آبادان پذیرایی کند. آبی‌پوشان تهران برای حفظ فاصله با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود یعنی پرسپولیس کار سختی پیش روی خودش دارد و باید تیمی را شکست دهد که در هشت هفته اخیر در لیگ برتر تنها یک شکست داشته و پنج بازی را با برد پشت سر گذاشته است.


این بیست و دومین رویارویی استقلال با برزیل ایران است. در دیدارهای قبلی ۱۱ پیروزی برای استقلال، هفت برد برای صنعت نفت و سه تساوی به ثبت رسیده است. فقط یک بار دوئل بین این ۲ تیم برنده نداشته است. ۳۸ گل زده و ۲۰ گل خورده برای تیم پایتخت‌نشین در جدال با نماینده طلایی‌پوش استان خوزستان به بار نشسته است.


صدرنشین لیگ بیست و یکم مدتهاست در جدال با صنعت نفت عملکرد خوبی داشته و شکست نخورده است. آخرین باخت استقلال مقابل نفت به بازی رفت لیگ هفدهم برمی‌گردد. جایی که تیم تحت هدایت علیرضا منصوریان به شاگردان فراز کمالوند باخت. بعد از آن آبی‌ها پنج برد و سه تساوی را در جدال با نفت به دست آورده‌اند و در این مدت ۱۷ گل زده و ۲ گل خورده داشته‌اند.


فرهاد به دنبال هم‌امتیاز شدن با پرسپولیس/ رد پای منصوریان در آخرین باخت‌های استقلال


صنعت نفت در گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای در تهران مقابل استقلال داشت اما در سال‌های اخیر شاهد قدرتنمایی این تیم نبوده‌ایم. بعد از اینکه تیم علیرضا منصوریان در بازی رفت لیگ شانزدهم به شاگردان نادر دست‌نشان فقید با نتیجه ۲ بر یک باخت؛ استقلالی‌ها سه برد و یک تساوی را مقابل نفتی‌های آبان به دست آورده‌اند و در این مدت پیروزی‌های چهار بر صفر، پنج بر صفر و سه بر صفر هم به ثبت رسیده است. در مجموع ۶ برد، سه باخت و یک تساوی در تقابل‌های استقلال و صنعت نفت در آزادی برای تیم میزبان به یادگار مانده است.


فرهاد مجیدی در لیگ قبلی و همچنین بازی رفت این فصل نتوانست از سد تیم‌های علیرضا منصوریان بگذرد اما این بار او به جز حفظ صدرنشینی یک انگیزه دیگر هم برای پیروزی دارد. استقلال با پیروزی در این دیدار می‌تواند در کنار پرسپولیس به بهترین تیم میزبانِ لیگ تبدیل شود. استقلال در ۱۰ بازی قبلی خانگی هشت برد و ۲ تساوی داشته و با پیروزی به ۲۹ امتیاز پرسپولیس خواهد رسید.


در سوی مقابل علیرضا منصوریان هم می‌خواهد با یک غول‌کشی دیگر به همه اثبات کند که دوباره در عرصه مربیگری متولد شده است. آخرین باخت‌های استقلال مقابل صنعت نفت زمانی رقم خورده که او هدایت آبی‌ها را به عهده داشته است. حالا علی‌منصور می‌خواهد اولین باخت این فصل آبی‌پوشان در جدال با او به ثبت برسد.


فرهاد به دنبال هم‌امتیاز شدن با پرسپولیس/ رد پای منصوریان در آخرین باخت‌های استقلال



تهران- ایرنا- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت پرسپولیس علیه مهاجم استقلال را رد کرد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40