دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سولدو باید مقابل پیکان نتیجه خوبی کسب کنیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: باید مقابل پیکان نتیجه خوبی بگیریم چرا که در یکی دو بازی اخیر نتوانستیم شرایط خوبی را تجربه کنیم.


به گزارش ایرنا، زونیمیر سولدو امروز سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: در دو بازی اخیر نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم و به همین خاطر باید تلاش کنیم تا تیم را برگردانیم و ننتیجه خوبی کسب کنیم.


وی افزود: پیکان تیم یکدستی است و می‌دانیم که بازی آسانی مقابل این تیم پیش رو نداریم اما در مجموع باید تلاش کنیم تا نتیجه به نفع ما باشد.


سرمربی تیم فوتبال تراکتور در رابطه با غایبان تیمش گفت:‌ شرایط ما نسبت به هفته‌های قبل بهتر شده چرا که بازیکنان کرونایی ما همه بازگشتند و از طرفی بازیکن مصدوم و محروم نداریم تا شرایط نسبت به هفته‌های اخیر کمی بهتر باشد.


وی تاکید کرد: زمان زیادی برای آماده سازی تیم برای بازی با پیکان نداشتیم. تنها توانستیم ریکاوری کنیم و دو تمرین خوب داشته باشیم. همچنین در این مدت تلاش کردیم تا بازیکنان از نظر روحی و روانی شرایط بهتری را تجربه کنند.


تیم فوتبال پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۳۰ فردا چهارشنبه در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف تراکتور خواهد رفت.