دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

رئیس جمهور بر سالم سازی و تامین امکانات رفاهی و بهداشتی سواحل

ساری – ایرنا- رئیس جمهور ضمن بازدید از سواحل آزادسازی شده استان مازندران در منطقه خزرآباد ساری به استاندار دستور داد طرح‌های سالم سازی سواحل را گسترش و امکانات لازم را برای تفریح سالم مردم فراهم کند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ، آیت‌الله  سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان مازندران در جریان روند آزادسازی سواحل در این استان قرار گرفت. رئیس جمهور در این بازدید با تاکید بر ضرورت سالم‌سازی سواحل و ایجاد امکانات ایمنی، رفاهی و بهداشتی از استاندار خواست تمهیدات لازم را برای استفاده عمومی مردم از دریا فراهم کند.
در بازدید رئیس جمهور از سواحل آزاد شده، شماری از مردم و گردشگران با رئیس جمهور گفت و گو کردند. دکتر رئیسی در این بازدید همچنین در گفت و گو با صیادان از استاندار خواست مشکلات و مطالبات آنان را با اولویت مورد رسیدگی قرار دهد.
رئیس جمهور همچنین تاکید کرد مطالبات و حقوق همه کارگران پیمانی شرکت های طرف قرار داد دولت باید قبل از پایان سال پرداخت شود.


پیش از این بخشی از سواحل استان مازندران به وِیژه در بخش خزرشهر ساری در اختیار دستگاه‌های دولتی قرار داشت که با دستور رئیس جمهور این سواحل آزاد و در اختیار مردم قرار گرفت.


به گزارش ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در هفدهمین سفر استانی دولت سیزدهم، صبح امروز جمعه ۲۰ اسفند وارد استان مازندران شد. بازدید از تعدادی طرح‌ اقتصادی و عمرانی و بازدیدهای سرزده، دیدار با اقشار مردم، دیدار با مجموعه کارشناسان ارشد محیط زیست و همچنین شرکت در شورای اداری استان در سفر یک‌روزه رئیس جمهور به مازندران برنامه‌ریزی شده است.
آیت الله رئیسی پیش از این به ۱۶ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان و گلستان سفر کرده است.
شانزدهمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان گلستان بود که جمعه هفته گذشته انجام شد و مازندران هم هفدهمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده است.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40