دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

دیدار فرمانده نهاجا با وزیرصنایع دفاعی پاکستان و بازدید از تاسیسات

اسلام‌آباد – ایرنا – هیات نظامی جمهوری اسلامی ایران به ریاست فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن دیدار با وزیر صنایع دفاعی پاکستان از تاسیسات نیروی هوایی این کشور بازدید کرد.


به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران(نهاجا) و اعضای هیات نظامی کشورمان در ادامه سفر رسمی خود به پاکستان در اسلام‌آباد با خانم «زبیده جلال» وزیر صنایع دفاعی این کشور دیدار کردند.


در این دیدار جمعی از مقامات وزارت مذکور و همچنین «سید محمدعلی حسینی» سفیر و سرهنگ «مصطفی قنبرپور» وابسته نظامی ایران در پاکستان حضور داشتند.


طرفین آخرین تحولات مرتبط با همکاری‌های دوجانبه ایران و پاکستان از جمله راه‌های توسعه ارتباطات در حوزه دفاعی و تجهیزات نظامی را مورد بررسی قرار دادند.


وزیر صنایع دفاعی پاکستان با ابراز خرسندی از حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران و دیدار آنان با مقامات پاکستانی بر اهمیت توسعه روابط دوجانبه از جمله تحکیم همکاری‌های مشترک در حوزه دفاعی و نظامی تاکید کرد.


براساس این گزارش، اعضای هیات نظامی کشورمان به ریاست امیر سرتیپ واحدی فرمانده نهاجا روز سه‌شنبه از تاسیسات نیروی هوایی پاکستان شامل پایگاه‌های “منهاس” و “کامرا” نیز بازدید کردند.


فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای سفر رسمی ۴ روزه، یکشنبه گذشته وارد اسلام‌آباد شد و دیروز با فرمانده نیروی هوایی پاکستان نیز دیدار کرد.