دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند و مس سونگون به تعویق افتاد

تبریز – ایرنا – سازمان لیگ فوتسال در پی درخواست مسئولان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان مبنی بر لغو بازی این تیم با گیتی پسند به دلیل مبتلا شدن مسی ها به کرونا، این دیدار را به تعویق انداخت.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا،  مسئولان مس سونگون با اعلام مبتلا شدن چند بازیکن این تیم به کرونا به سازمان لیگ فوتسال، فدراسیون فوتبال و مرکز پزشکی ایفمارک، خواستار لغو این بازی حساس برای حفظ سلامت بازیکنان و کادرفنی تیم شده‌ بودند که با تصمیم سازمان لیگ فوتسال، مقرر شد این دیدار حساس هفته بیست و دوم به جای پنجشنبه ۲۱ بهمن در روز یکشنبه هفته بعد (۲۴ بهمن) برگزار شود.


کار خوب باشگاه گیتی پسند


باشگاه گیتی‌پسند اصفهان پس از تعویق بازی این تیم با مس سونگون به علت مبتلا شدن بازیکنان تیم حریف به کرونا، با انتشار اطلاعیه‌ای، برای بازیکنان مس آروزی سلامتی کرد.


در این اطلاعیه آمده است: با خبر شدیم عده‌ای از بازیکنان و کادر فنی مس سونگون ورزقان پیش از دیدار با ما درگیر بیماری کرونا شده‌اند، باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع گیتی‌پسند اصفهان ضمن آرزوی سلامتی برای بازیکنان و کادر فنی تیم حریف، با توجه به رسالت خود آمادگی هرگونه همکاری و کمک به باشگاه مس سونگون ورزقان است.


باشگاه گیتی پسند در این اطلاعیه ابراز امیدواری کرده است با بهبودی این عزیزان، در اصفهان میزبان خوبی برای تیم مس سونگون ورزقان باشیم.


در پنج هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر فوتسال، گیتی پسند با ۵۲ و مس سونگون با ۴۸ امتیاز در رده های اول و دوم قرار دارند.