دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

دستورات رئیس جمهور برای اصلاح صنعت خودرو انقلابی بود فاطمی

عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس دستورات رئیس جمهور برای اصلاح صنعت خودرو سازی را انقلابی خواند و گفت: اجرای دستورات رئیس جمهور برای اصلاح صنعت خودرو نیازمند اراده جدی مسئولان است.


ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایرنا با اشاره به بازدید سرزده رئیس جمهور از شرکت ایران ‌خودرو گفت: بازدیده آقای رئیسی از شرکت ایران خودرو و دستوراتی که در جریان این بازدید صادر کردند،اقدامی انقلابی بود.


نماینده مردم نجف آباد در مجلس افزود:موضع‌گیری رئیس جمهور درباره وضعیت تولید خودرو و انتقاد از انبار حجم بالایی از خودروها در راستای حمایت از حقوق عموم مردم بود و  نشان دهنده جدیت رئیس جمهور در حل مشکلات مردم بود.


عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس اظهار داشت: اجرای دستورات رئیس جمهور برای اصلاح صنعت خودرو نیازمند اراده جدی مسئولان است و مرد میدان را برای اینکار می طلبد.


ابوترابی خاطرنشان کرد: مجموعه وزارت صمت و در رأس آن شخص آقای فاطمی امین باید تمام تلاش خود را برای این منظور به کار گیرند و با اقدامی انقلابی در مسیر تحقق این دستورالعمل گام بردارند.


وی افزود: آقای فاطمی امین در جریان رای اعتماد به نمایندگان قول داد که سالانه یک میلیون خودرو را تولید و صادر کند و ما منتظر تحقق وعده ایشان هستیم.


به گزارش ایرنا آیت الله رئیسی امروز در بازدید سرزده از شرکت ایران خودرو از انبار تعدادی از زیادی از خودرو ها انتقاد کردند و دستورالعملی را در این حوزه صادر کرد که از جمله آن می‌توان به تحویل سریع خودروها انبار شده و نیز تولید سه خودروی جدید در هر سال و از رده خارج کردن خودروهای قدیمی از جریان تولید اشاره کرد.