دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

خورشیدی حمایت های ویژه ریاست جمهوری شایسته تقدیر است طارمی

تهران- ایرنا- سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: از حمایت های ویژه رئیس جمهوری و دستور مساعدی که برای پاداش ملی پوشان فوتبال صادر شد کمال تقدیر و تشکر را داریم و امیدواریم فردا بتوانیم همه با هم جشن صعود ملی را بگیریم.


به گزارش ایرنا،‌ مجتبی خورشیدی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران افزود: با پیگیری های رئیس فدراسیون فوتبال و حمایت های ویژه آیت الله ابراهیم رئیسی موضوع پاداش ملی پوشان فوتبال حل و فصل شد که جا دارد از نگاه حمایتی رئیس جمهوری تقدیر و تشکر کنیم.


وی ادامه داد: قرار بر این بود رئیس جمهوری در اردوی تیم ملی فوتبال حضور یافته و از نزدیک با ملی پوشان فوتبال کشورمان دیدار کند اما به دلیل شرایط کرونایی و وضعیت تیم ملی با تاکید بر سلامتی بازیکنان این مساله به پیروزی برابر عراق و صعود به جام جهانی موکول شد که باید از این نگاه حمایتی تشکر کنیم.


سرپرست تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد:‌ با تلاش هایی که صورت گرفت همه بازیکنان به غیر از سردار آزمون و مهدی طارمی به تیم اضافه شدند. در مورد طارمی همه تدابیر لازم را به کار گرفته ایم که او را به تهران برسانیم. تمامی خطوط هوایی ایرانی و شرکت های فعال در ترکیه را رصد کردیم تا در اولین پرواز طارمی به تهران منتقل شود. البته با دستور ویژه رئیس فدراسیون فوتبال مقرر شد یک هواپیمای اختصاصی نیز برای این موضوع استفاده شود و الان طارمی در آنتالیاست و در اولین فرصت او را به تهران می آوریم. البته یک پرواز برای او رزرو شده است که اگر تا قبل از ساعت ۱۱:۴۵ این مهم انجام نشود وی با این پرواز به تهران می رسد.


خورشیدی در مورد سردار آزمون هم گفت: باشگاه زنیت اعلام کرده با توجه به این که سردار مصدوم بوده دلیلی برای حضور در تهران ندارد و این سفر موجب می شد تا مصدومیت او بیشتر شود. البته تست دوم آزمون منفی شده و می تواند به تهران بیاید و ما هم در نظر داریم او را در کنار بچه ها داشته باشیم. به باشگاه زنیت نامه زدیم و در تماس تلفنی هم اعلام کردیم که او را می خواهیم و با کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در ارتباط هستیم و شکایت خود را در این خصوص اعلام کردیم.


وی تاکید کرد: تست حاح صفی هم منفی شده، بازیکنان هر روز تست می دهند و بر اساس جواب تست برای فردا اجازه حضور در تمرین را پیدا می کنند. بازیکنان دیروز تست دادند و امروز تمرین کردند و فردا تست می دهند و اجازه حضور در بازی عراق را پیدا خواهند کرد.


سرپرست تیم ملی فوتبال ایران افزود: حمایت هایی که رئیس جمهوری از تیم ملی فوتبال داشت برای همه قابل تقدیر است،‌ امیدواریم این حمایت ها ادامه دار باشد چرا که اگر می خواهیم از گروه خودمان به دور بعدی جام جهانی صعود کنیم نیازمند بازی های تدارکاتی خاص بوده و لازم است اردوهای خوب و تدارکات مناسبی داشته باشیم.


تیم ملی فوتبال ایران در هفته‌های هفتم و هشتم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید به ترتیب طی روزهای هفتم و دوازدهم بهمن‌ماه به مصاف تیم‌های عراق و امارات برود. یک برد مقابل عراق مجوز حضور شاگردان دراگان اسکوچیچ در جام جهانی را امضا می‌کند تا ما سریعترین صعود به این دوره از رقابت ها را جشن بگیریم.