دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تمرینات تیم های ملی کشتی با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد

تهران- ایرنا- تمرینات تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران برای حضوری پر قدرت در مسابقات قهرمانی آسیا که در کشور مغولستان برگزار می‌شود در کمپ‌ شهید مصطفی صدرزاده در حال برگزاری است.


به گزارش ایرنا، این اردوها با دعوت از کلیه نفرات برتر چرخه‌ انتخابی تیم‌های ملی کشتی در حال برگزاری است و کشتی گیران اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا در مغلوستان تمرینات متفاوتی را نسبت به سایر کشتی گیران در دستور کار دارند.


بر این اساس در ادامه این تمرینات تیم ملی کشتی آزاد صبح امروز تمرین وزنه را در دستور کار داشت که تمرینات نفرات اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا (نفرات برتر قهرمانی کشور گلستان) نسبت به تمرینات سایر ملی پوشان پرفشارتر و سنگین تر برگزار شد.


پس از تمرینات تیم ملی کشتی آزاد، اعضای تیم ملی کشتی فرنگی نیز زیر نظر محمد بنا سرمربی و سایر اعضای کادر فنی تمرین مرور فن و کشتی را در دستور کار داشتند که در این تمرینات نیز تمرین تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا با سایر ملی پوشان متفاوت بود.


ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا تا چند روز آینده اعلام خواهد شد.


در سوی دیگر سالن نیز پژمان درستکار ناظر تمرینات بدنسازی ملی پوشان آزادکار و پیگیر برنامه تمرینی هر یک از کشتی گیران به صورت مجزا بود.


در ادمه این تمرینات آزادکاران عصر امروز تمرین مرور فن را در دستور کار دارند و تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان صبح فردا نیز تمرینات ایستگاهی و وزنه را در دستور کار خواهند داشت.


علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز ناظر بر تمرینات تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بود.


این مرحله از تمرینات برای فرنگی‌کاران در روز ۱۳ و برای آزادکاران در روز ۱۴ فروردین ماه به پایان می‌رسد و ملی‌پوشان پس از چند روز استراحت آخرین مرحله از تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های ملی کشتی پیگیری خواهند کرد.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روزهای ۳۰، ۳۱ فروردین ماه و مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا روزهای ۳ و ۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ در شهر اولان‌باتور  مغولستان برگزار می‌شود.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40