دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تامین اینترنت پرسرعت برای تمامی مناطق کشور در دستور کار دولت

شهرکرد- ایرنا- معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری گفت: تامین اینترنت پُرسرعت برای تمامی مناطق کشور در دستور کار دولت قرار دارد و عزم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌منظور تحقق این امر جزم شده است.


سید صولت مرتضوی روز سه‌شنبه در جمع مردم روستای گزستان شهرستان کوهرنگ تاکید کرد: در این راستا دولت برای تقویت زیرساخت‌ها برنامه‌ریزی کرده است.


وی با اشاره به تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی مختلف و دستور رییس‌جمهور برای خدمات‌رسانی سریع و مطلوب در مناطق زلزله‌زده اندیکا خوزستان و کوهرنگ چهارمحال و بختیاری افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این طرح به‌خوبی و به‌ موقع حضور یافته و اقدامات مطلوبی ارائه داده است.


مرتضوی تصریح کرد: البته فصل سرما اجازه نداده تا سرعت خدمات‌رسانی برای تخریب و نوسازی تمامی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده کوهرنگ اقدام شود.


وی یادآور شد: امروز بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ انجام شد و استاندار چهارمحال و بختیاری هم برای تسریع در ادامه و روند خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان دستوراتی را صادر کرد.


مرتضوی اظهار داشت: بهسازی، آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها، برق‌رسانی، کشیدن تلفن و تامین آب آشامیدنی از اقدامات مطلوبی انجام شده در روستای گزستان شهرستان کوهرنگ به‌شمار می‌رود که در زمان فعالیت جمهوری اسلامی انجام شده است.


به گزارش ایرنا، معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری به‌مدت یک‌روز از مناطق زلزله‌زده و محروم شهرستان کوهرنگ بازدید می‌کند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40