دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

اعلام آمادگی کامل نیروی هوایی ارتش برای همکاری با هلال احمر

تهران – ایرنا – فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بر آمادگی کامل این نیرو برای همکاری با جمعیت هلال احمر تاکید کرد.


به گزارش ایرنا از جمعیت هلال احمر، دبیرکل و روسای سازمان‌های تابعه جمعیت هلال‌احمر روز شنبه با اهدای یک جلد قرآن کریم و لوح سپاس به امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از همکاری شایسته‌ نیروی هوایی ارتش با هلال احمر در عملیات‌های امدادرسانی در حوادث اخیر قدردانی کردند.


امیر سرتیپ واحدی در این دیدار بر همکاری مستمر و آمادگی کامل نیروی هوایی ارتش در همه کشور برای همکاری با هلال‌احمر تاکید کرد و گفت: در امدادرسانی به مردم حادثه‌دیده در سیل و زلزله، لحظه‌های نخست، بسیار مهم است.


وی افزود: در صورت نیاز، هواپیماها و همه تجهیزات قابل استفاده نیروی هوایی در امدادرسانی به مردم به‌ کار گرفته می‌شود و همچنین همه نیروهای انسانی ما در هرجایی از کشور آماده همکاری با جمعیت هلال احمر هستند.


همچنین در این دیدار، معاون عملیات هوانیروز از آمادگی کامل بالگردهای هوانیروز برای همکاری با هلال احمر خبر داد و گفت: در زلزله کرمانشاه و سیل‌های لرستان و خوزستان مشارکت بالگردی هوانیروز با هلال احمر تجربه بسیار موفق و ارزنده ای بود.


یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار که در ساختمان صلح جمعیت هلال احمر و به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد بیعت همافران با حضرت امام خمینی(ع) برگزار شد، ضمن یادآوری این مناسبت تاریخی گفت: آنچه که بسیاری از خطرات را از انقلاب دور کرد و هنوز برکات آن در انقلاب اسلامی ایران جاری است، این شجاعت و بیعت تاریخی نیروی هوایی با امام امت در ۱۹ بهمن ۵۷ بود.