دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آخرین تحولات اوکراین در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد

تهران – ایرنا – سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی آخرین تحولات اوکراین با حضور نمایندگانی از وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات در این کمیسیون خبر داد.


به گزارش حوزه پارلمانی ایرنا، محمودعباس زاده مشکینی در توضیح جلسه عصر سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت:‌ در نشست امروز معاون وزیر امور خارجه، مسوولان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و نمایندگانی از وزارت اطلاعات به منظور بررسی رفتار جمهوری اسلامی ایران در منافع ملی تشکیل شد.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حمله روسیه به اوکراین افزود: در این جلسه آخرین تحولات اوکراین و اقدامات وزارت امور خارجه در کمک به اتباع ایرانی مقیم اوکراین برای ورود به کشور بررسی شد و گزارشاتی در این باره دریافت کردیم.


نماینده مردم مشکین شهر در مجلس ادامه داد: در نشست کمیسیون گزارشی از وضعیت اوکراین به سمع و نظر اعضا رسید و معاون وزیر امور خارجه نیز اذعان داشت که هشدارها و اعلام‌های به موقع درخصوص وضعیت اوکراین به اتباع و ایرانیان مقیم این کشور اعلام شده است.


عباس زاده مشکینی با تاکید بر اینکه ریشه بسیاری از مناقشات در سایر نقاط جهان به دلیل روحیه استکباری و یکجانبه گرایانه غربی‌ها است،‌ خاطرنشان کرد: معتقدیم ریشه این مناقشات به رفتار غربی‌ها و توسعه طلبی ناتو باز می‌گردد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40