دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مراسم قرعه کشی رشته های تیمی و اجتماعی المپیاد ورزشی دانشجویان

مراسم قرعه‌کشی رشته‌های اجتماعی و تیمی شانزدهمین المپیاد فرهنگی _ ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور برگزار شد.

دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بارندگی در گیلان شدیدتر می شود اتراق کنار رودخانه ها ممنوع

ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه از عصر امروز تا صبح فردا شاهد شدت بارندگی خواهیم بود، گفت: تمرکز بارش ها در مرکز استان است.

دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

رسانه آمریکایی واشنگتن برای کاهش تنش در منطقه پیام هایی برای

وال‌استریت‌ژورنال به نقل از برخی مقام‌های عربی و اروپایی نوشت، مسوولان آمریکایی با همتایان خود در اراضی اشغالی و لبنان برای فرو نشاندن تنش‌ها در تماس هستند و همچنین پیام‌هایی را با ایران مبادله کرده‌اند.

دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مدودف حتی یک مترسک هم می تواند در کاخ سفید بنشیند

رئیس‌جمهور پیشین روسیه گفت که چهره رئیس‌جمهور ایالات متحده چیزی بیش از یک دکور نیست که در پشت آن «دولت عمیق» عمل می‌کند، بنابراین حتی یک «مترسک» هم می‌تواند در کاخ سفید بنشیند.

دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

رشد ۴۰۰ درصدی ساخت هنرستان در دولت سیزدهم افزایش ۱۳ درصدی

وزیر آموزش و پرورش ضمن بیان اینکه تعداد هنرجویان هنرستان‌های شبانه‌روزی در سه سال تحصیلی اخیر با روند افزایشی ۱۱درصدی روبرو بوده است گفت: آمارها حاکی از افزایش ۱۳ درصدی هنرجویان دوره دوم متوسطه فنی و حرفه‌ای و کاردانش و رشد ۴۰۰ درصدی ساخت هنرستان‌ها در این دولت است.

دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

وزش باد و کاهش کیفیت هوا در خراسان رضوی و مشهد

ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه در یکی دو روز آینده تا حدودی از گرمای هوا کاسته خواهد شد از وزش باد همراه با گردوغبار و کاهش کیفیت هوا در استان و مشهد خبر داد.

دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

پیش بینی عجیب اسنایدر برای کشتی آزاد آمریکا در پاریس

ستاره کشتی آمریکا پیش بینی کرد این تیم هر ۶ طلای المپیک پاریس را بتواند به دست بیاورد؛ البته به شرطی که همه کشتی گیران آمریکا در روز مبارزه در بهترین شرایط شان باشند.

دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

قالیشویی معتمد

“کارخانه ی قالیشویی معتمد به‌عنوان اولین کارخانه قالیشویی در تهران با ارائه خدمات شستشوی تخصصی ( کلین سرویس معتمد) انواع فرش‌های دستباف، ماشینی، خارجی، تابلو‌فرش با تثبیت رنگ و بدون ایرادات احتمالی و ارائه تضمین شستشو یکی از بهترین‌هاست که فرش را بدون واسطه توسط ماشین‌آلات تمام خودکار و استفاده از مواد نانو و بهترین شوینده‌ها می شوید.

دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

شناگران پارالمپیکی عازم کره جنوبی شدند

شناگران پارالمپیکی به منظور آماده سازی جهت شرکت در پارالمپیک پاریس عازم کره جنوبی شدند.

دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ابراز تمایل نخست وزیر ژاپن به توسعه روابط با ایران در گفت وگو

وزارت امور خارجه ژاپن با اعلام گفت‌وگوی تلفنی نخست‌وزیر این کشور با رئیس‌جمهور منتخب ایران، به محورهای گفت‌وگوی آن‌ها اشاره کرد.