دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

۸ دستور رییس جمهور ضرب الاجل جدی به خودروسازان بود

تهران_ایرنا_عضو هییت رییسه هییت تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروسازی گفت: ۸ دستور رئیس جمهور، ضرب الاجل جدی به خودروسازان برای ارتقای کیفیت بود.


سید علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به بازدید سرزده رییس جمهور از شرکت ایران خودرو گفت: این بازدید سرزده نشان دهنده مدیریت جهادی دولت برای حل مشکلات مردم است.


نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بازدید سرزده رییس جمهور از این مجموعه خودرو سازی، نشان دهنده آن است که دولت تلاش دارد با مدیریت انقلابی در راستای حل مشکلات کشور گام بردارد و رئیس جمهور به دنبال سخنرانی‌های کلیشه‌ای نیست.


وی با اشاره به ۸ دستور رییس جمهور به مجموعه‌های خودرو سازی اظهار داشت: یکی از دستورات مهم رییس‌جمهور موضوع افزایش کیفیت خودروهای تولیدی در داخل بود که ضرب الاجلی برای خودروسازان جهت ارتقای کیفیت خودروهای داخلی است.


عضو هیات رییسه هییت تحقیق و تفحص از شرکت های خودروسازی اظهار داشت: سالانه بسیاری از هموطنان ما به دلیل بی کیفیتی خودروهای تولید داخل جان خود را در سوانح جاده‌ای از دست می‌دهند. یکی از عوامل مهم در بروز این سوانح ایمن نبودن و بی کیفیتی خودروهای تولید داخل است.


موسوی تصریح کرد: همانگونه که برای کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا تشکیل داده‌ایم، باید برای کاهش تلفات ناشی از سوانح جاده‌ای که ناشی از خودروهای بی کیفیت داخلی است ستادی به ریاست رئیس جمهور و دبیری وزیر صمت تشکیل شود.


وی تاکید کرد: صنعت خودروسازی ما و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد دارای پشت پرده‌هایی است که باید این پشت پرده‌ها برای مردم افشا شود و مردم در جریان جزییات این مسئله قرار گیرند.