دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان های اهرم و خورموج استان

بوشهر- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: از محل اعتبارات سفر ۱۶ مهرماه رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم به این استان ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان‌های اهرم و خورموج اختصاص یافت.


به گزارش ایرنا، علی درویشی روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این میزان اعتبار برای تکمیل و تجهیز بیمارستان های زینبیه شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی و امام حسین (ع) شهر اهرم مرکز تنگستان اختصاص یافته است.


وی اضافه کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون در ۲ مرحله این اعتبار به استان بوشهر ابلاغ شده و تعهداتی که در سفر  رئیس جمهور در زمینه شده بود به طور کامل تحقق یافته است.


درویشی اظهار کرد: در ششمین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم به  استان بوشهر علاوه بر تسهیلات ارزی و ریالی چهار هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب ۹۳ تفاهم نامه برای توسعه استان بوشهر در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ اختصاص یافته است.


وی ادامه داد: همچنین در این سفر سه هزارو ۲۱۵ میلیارد تومان تسهیلات ریالی و ۹۲۰ میلیون دلار تسهیلات ارزی به استان بوشهر  برای اجرای طرح های مختلف مصوب شد.


درویشی اضافه کرد: از مجموع اعتبار سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، تعهدات سازمان مدیریت و برنامه ریزی در قالب بودجه عمومی یکهزار و ۸۸۱ میلیارد تومان است که از این میزان یکهزار و ۱۳۴ میلیارد تومان مربوط به سال‌جاری است و یک سوم این تعهدات معادل ۳۵۲ میلیارد تومان آن در زمان حاضر برای ۳۳ پروژه مربوط به ۱۳ دستگاه اجرایی به استان بوشهر ابلاغ شده و تامین و تخصیص یافته است.