دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

گربه سیاه تهرانی ها مقابل پرسپولیس یحیی فجر را دو رقمی می کند


P>به گزارش ایرنا، آخرین دیدار نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بین ۲ تیم پرسپولیس و فجرسپاسی برگزار می‌شود. جدالی که امروز(پنجشنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز می‌شود. سرخپوشان تهران برای قهرمانی در نیم‌فصل اندک شانسی روی کاغذ دارند و در سوی مقابل نماینده شیراز برای فرار از بحران شاید به یک امتیاز هم از پایتخت راضی باشد.


۹ بازی بدون برد برای شیرازی‌ها


شاگردان یحیی‌ گل‌محمدی هفته چهاردهم مقابل پدیده در مشهد متوقف شدند اما همچنان آخرین شکستشان در لیگ برتر و در خانه به لیگ نوزدهم برمی‌گردد و آنها روندی فوق‌العاده را داشته‌اند. تیم اصغر کلانتری اما ۹ بازی بدون برد در لیگ برتر را داشته‌اند و در این مدت پنج تساوی و چهار باخت عایدشان شده است. تیمی که شروع خوبی در لیگ داشت حالا در رتبه چهاردهم ایستاده است.


پرسپولیس دوبرابرِ فجر برده است


۱۰ برد، ۹ تساوی و پنج باخت ماحصل جدال‌های پرسپولیس با نماینده شیراز در تاریخ لیگ برتر بوده است. تیمی که از لیگ اول تا سیزدهم تنها در دوره دهم غایب بود ولی پس از لیگ سیزدهم دیگر آنها را در سطح اول فوتبال کشورمان ندیدیم تا اینکه دوباره پس از هفت فصل غیبت به لیگ برتر بازگشتند.


گربه سیاه تهرانی‌ها مقابل پرسپولیس/ یحیی فجر را دو رقمی می‌کند؟


تیم کلانتری، گربه‌سیاهِ تهرانی‌ها


فجر در لیگ بیست و یکم تیم ترسناکی برای پایتخت‌نشینان بوده است. آنها استقلال را در شیراز با نتیجه یک بر یک متوقف کردند و به روند بردهای این تیم در سه هفته نخست خاتمه دادند. سپس هم توانستند پیکان را در خانه‌اش با یک گل شکست دهند تا اولین باخت تیم مجتبی حسینی در لیگ بیست و یکم توسط جوان های کلانتری به ثبت برسد.


خاطرات خوشِ شیرازی‌ها برای پرسپولیس


پرسپولیسی‌ها نیز خاطرات خوبی از جدال با فجر دارند. گل ابراهیم اسدی در هفته آخر لیگ نخست به همین تیم زده شد تا شاگردان علی پروین جام را بالای سر ببرند. چند سال بعد هم غلامرضا رضایی با گل ثانیه ۱۱ به فجرسپاسی در ورزشگاه حافظیه شیراز، سریع‌ترین گل تاریخ مسابقات را به ثمر رساند.


سرخپوشان و سه بازی بدون باخت مقابل زردپوشان


در سه دوئل اخیر این ۲ تیم، فجرسپاسی به برتری نرسیده و ۲ برد و یک تساوی سهم پرسپولیس بوده است. حالا باید دید این بار چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.


گربه سیاه تهرانی‌ها مقابل پرسپولیس/ یحیی فجر را دو رقمی می‌کند؟