دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

کارشناسان ناظر کشاورزی کرمان مشکل استخدام ما حل نشده است

کرمان – ایرنا – تعدادی از کارشناسان ناظر جهاد کشاورزی کرمان در اعتراض به شرایط شغلی خود و با درخواست تعیین تکلیف وضعیت استخدامی روز شنبه مقابل استانداری تجمع و اعلام کردند که مشکل استخدامشان حل نشده است.


به گزارش ایرنا این درحالی است که شماری از کارشناسان ناظر جهاد کشاورزی کرمان مشغول به کار در استان کرمان شهریورماه امسال نیز در تجمعی خواهان پیگیری مشکلات استخدام خود شده بودند که ذبیح الله اعظمی دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی همان زمان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفته بود: تعیین تکلیف وضعیت استخدامی کارشناسان ناظر بخش کشاورزی حق قانونی و طبیعی آنان است لذا پیگیر این موضوع هستیم؛ این طرح در کمیسیون مطرح و کلیات آن نیز تصویب شده است.


اما بیست و سوم بهمن ماه دوباره این کارشناسان ناظر جهاد کشاورزی کرمان با حضور مقابل استانداری کرمان که تعدادشان حدود ۴۰ نفر برآورد می شد اعلام کردند همچنان پیگیر حل مشکلات خود هستند.


محسن سمندری نماینده کارشناسان ناظر جهاد کشاورزی در حاشیه این تجمع به خبرنگار ایرنا گفت: این افراد به امید آینده شغلی مطمئن طی سال‌های فعالیت خود از همه فرصت های شغلی محروم و از سال ۹۸ هم عملا از کار بیکار شده اند.


وی تصریح کرد: کلیات طرح استخدامی مهندسان ناظر جهاد کشاورزی در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی سال گذشته به تصویب رسید اما بررسی جزییات آن باوجود گذشت یک سال و چند ماه به نتیجه نرسیده است.


سمندری افزود: بنا به اظهار نظر نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، منبع تامین بار مالی این طرح تاکنون به نتیجه نرسیده و امیدواریم این مهم هر چه زودتر حل و فصل شود.