دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

منصوریان برد مهمی برابر تیم فوتبال تراکتورسازی کسب کردیم

آبادان – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: پیروزی برابر تیم سختکوش تراکتورسازی تبریز مهم و با ارزش است.


به گزارش ایرنا علیرضا منصوریان شنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز افزود: با تلاش بازیکنان در روزی که حدود ۱۰ نفر از بازیکنان تیم را در اختیار نداشتیم به برد مهمی دست یافتیم.
وی اظهار داشت: جوانان تیم در غیاب بازیکنان اصلی عملکرد بسیار خوبی داشتند و آینده خود را به نمایش گذاشتند و این بُرد را تقدیم به هواداران می‌کنیم تیم صنعت‌نفت برای حفظ جایگاه آبادان در لیگ برتر فوتبال می‌جنگد.
منصوریان با بیان اینکه در نیمه اول بازی ۲ تیم همدیگر را ارزیابی کردند افزود: موقعیت‌های خوبی برای زدن گل بدست آوردیم همچنین در نیمه دوم مالک میدان بودیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم.
وی با تقدیر از بازی طالب ریکانی در نیمه دوم گفت: طالب ریکانی مصدوم بود ولی وظیفه خود را بخوبی انجام داد و گل زیبایی به نمایش گذاشت.
منصوریان اظهار داشت: امروز یکی از روزهای خوب دروازه‌بان تراکتورسازی بود و چندین موقعیت خود گلزنی تیم ما را دفع کرد و مانع شکست پر گل تیمش شد.


وی افرود: مسیر طولانی پیش رو داریم و امیدواریم این مسیر را بخوبی ادامه دهیم تا به جایگاه واقعی خود برسیم.
سرمربی صنعت‌نفت بیان کرد: از مسوولان ورزشگاه تشکر ویژه دارم زیرا زمین دارای کیفیت مناسبی است و حتی با بارش باران به مشکل برنخوردیم.
وی افزود:ما در تیم صنعت‌نفت به سهمیه آسیا فکر نمی‌کنیم، ۱۳ بازی دیگر داریم که باید در هر بازی موفق باشیم.
منصوریان با تمجید از بازیکنان تیمش گفت: جو تیم بسیار دوستانه است و فرقی ندارد چه کسی بازی می کند و اگر منابع مالی که تیم‌های بزرگ در اختیار دارند تیم صنعت نفت نیز داشت به قطب فوتبال تبدیل می شد ،آبادان جایگاه بالایی در فوتبال دارد و در چند سال گذشته به حقش نرسیده است.
وی افزود: این بازی برای ما تمام شد و فکر و تمرکز خود را برای بازی با فجر خواهیم گذاشت تا در آن بازی هم به برتری برسیم.


تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز از هفته هفدهم لیگ برتر میهمانش تراکتور سازی تبریز را با یک گل شکست داد تا با ۲۵ امتیاز به رده هفتم جدول رده بندی این مسابقات صعود کند.