دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

معاون اجرایی رییس جمهور عازم یزد می شود



انسجام و وحدت در عراق همواره مورد تاکید جمهوری اسلامی ایران بوده و هست


تهران-ایرنا-رییس جمهور با بیان اینکه انسجام و وحدت در عراق همواره…


  • امیرعبداللهیان: بازداشت حمید نوری غیرقانونی است/ فورا آزاد شود

    تهران – ایرنا – معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری فردا-پنجشنبه برای پیگیری و نظارت میدانی بر پیشرفت و تحقق مصوبات و دستورات رئیس جمهور در سفر استانی و بازدید از مناطق سیل زده عازم یزد می شود.


    به گزارش خبرنگار حوزه دولت، سیدصولت مرتضوی پیش تر در گفت‌وگو با ایرنا گفت که با پایان یافتن ماه مبارک رمضان بازدیدهای میدانی برای نظارت و پیشرفت اجرای مصوبات سفر استانی و دستورهای میدانی رئیس جمهور از سرگرفته می‌شود و حال او فردا به یزد سفر می کند.


    رییس جمهور  ۲۶ آذرماه ۱۴۰۰ به همراه تعدادی از وزیران و اعضای هیات دولت در دوازدهمین سفر استانی دولت به این استان سفرکرده است. آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این سفر از کارخانه ریسندگی خوش ریس که به مدت ۸ سال تعطیل شده است بازدید کرد و با انتقاد ازتعطیلی این واحد تولیدی  دستور داد تا هر چه زودتر این کارخانه با همت و پیگیری فعال و راه اندازی شود.


    در همین راستا معاون اجرایی رییس جمهور نشست های متعددی برای پیگیری مسایل ومصوبات سفر استانی رییس جمهور به ایناستان با حضور نمایندگان وزارتخانه های امر برگزار کرد.


    رییس جمهور تاکنون به ۲۰استان‌ خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان‌ جنوبی، ایلام، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل،سمنان، زنجان، لرستان، یزد، قم، هرمزگان، گیلان، گلستان، مازندران، خراسان‌ رضوی، البرز و قزوین در هشت ماه اخیر سفرکرده است.


    همچنین به دنبال بارش ناگهانی و رگباری باران و شکسته شدن سیل بند شهر یزد در عصر روز شنبه دهم اردیبهشت ماه جاری بعضی از مناطق و معابر شهر با بحران آبگرفتگی روبرو شد و برخی از اماکن و واحدهای مسکونی دچار آسیب شدند و حتی در پل شهدای اصناف، پل دخمه و پل سرداران شهید دست کم ۲۰ خودرو دچار حادثه شده و به زیرآب رفتند.



    آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40