دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

محمد عباسی رییس سازمان امور اجتماعی کشور شد

تهران -ایرنا- وزیر کشور طی حکمی، “محمد عباسی” را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور منصوب کرد.


به گزارش روز دوشنبه ایرناپایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در آئین معارفه معاون وزیر و رییس جدید سازمان امور اجتماعی کشور گفت : دکتر عباسی، فردی انقلابی، شناخته شده و دارای سوابق مهم مدیریتی است، امیدوارم در مسوولیت کلیدی در سازمان اجتماعی کشور هم منشا خدمات و اقدامات ارزنده ای باشد.

وی افزود: مسوولیت های پیشین دکتر عباسی با مسوولیت جدی وی تناسب دارد و انتظار می رود که تجارب گذشته دکتر عباسی در وزارتخانه تعاون و ورزش و جوانان به پیشبرد اهداف تعیین شده در سازمان اجتماعی کشور کمک  کند.

وی ادامه داد: دکتر محمد عباسی تاکنون مسوولیت هایی همچون وزیر تعاون و وزیر ورزش و جوانان، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

وزیر کشور در ادامه سخنان خود، توجه به مسایل اجتماعی در کشور را بسیار با اهمیت، تعیین کننده و زیربنایی دانست و تاکید کرد: توجه و عنایت ویژه رهبر فرزانه انقلاب به مسایل اجتماعی، وظایف این سازمان و وزارت کشور را نسبت به حوزه اجتماعی و مقابله با چالش ها و آسیب های آن سنگین تر کرده است.

وحیدی به هجمه ها و توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن همواره در حوزه اجتماعی به شکل جدی تری درحال توطئه است، زیرا مسایل اجتماعی بنیادی است و آسیب ها در این حوزه می تواند سایر بخش ها را تحت  تاثیر قرار دهد.

وی حوزه اجتماعی را یکی از پایه های قدرت در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: با وجود اینکه مردم در انتخابات ممکن است به یک جریان فکری رای بدهند، اما دلدادگی و وابستگی آنان به انقلاب و آرمان های بلند آن همیشگی است و این حوزه خدمات شایانی به نظام از دوران دفاع مقدس گرفته تا امروز داشته و در زمان حاضر به شکل کمک های مومنانه و گروههای جهادی و در اقصی نقاط کشور در حال خدمت رسانی به مردم است.

اجتماع سالم، ارزشمند و مقتدر شرط پایداری جوامع
 محمد عباسی رییس جدید سازمان اجتماعی کشور هم در این آیین گفت :  جامعه و دولتی و مجموعه های پایدار خواهد بود که اجتماعی سالم و ارزشمند و مقتدر داشته باشد.

وی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی در همه کشورها مورد تاکید است، افزود: انقلاب الهی و اسلامی ایران بر مبنای اجتماع بزرگ، وحدت آفرین و حضور و مشارکت مردم شکل گرفته و این نقش، همواره مورد تاکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب بوده است.

محمد تقی رستم‌وندی که به مدت ۶ سال عهده دار این مسوولیت بود هم  در این مراسم، گزارشی از عملکرد سازمان امور اجتماعی کشور ارائه داد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40