دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

“مایکروسافت تیمز” ۲۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد

."مایکروسافت تیمز" 250 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد

“مایکروسافت تیمز” یک اپلیکیشن ارتباطی سازمانی است که برای انواع کسب‌وکارهای کوچک، سازمان‌های بزرگ و … کاربرد دارد؛ مایکروسافت دیروز اعلام کرد که “مایکروسافت تیمز” در حال حاضر بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری تسنیم؛‌ “مایکروسافت تیمز” یک اپلیکیشن ارتباطی سازمانی است. که برای انواع کسب‌وکارهای کوچک، سازمان‌های بزرگ و حتی ارتباط افرادی همچون فریلنسرها با مشتریان یا دانش‌آموزان با معلمان، کاربرد دارد. هر فردی که در برنامه‌های هماهنگی و فعالیت‌های خود نیاز به کار گروهی روی فایل‌ها (خصوصاً فایل‌های آفیس) داشته باشد. می‌تواند از امکانات “مایکروسافت تیمز” بهره‌مند شود. به‌علاوه تیمز انواع ابزارهای ارتباطی و پیام‌رسانی را هم فراهم می‌کند.

“مایکروسافت تیمز” در حال حاضر بیش از 250 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. تعداد تیم‌های مایکروسافت همچنان در حال افزایش است. در آوریل 2021، “مایکروسافت تیمز” 145 میلیون کاربر فعال روزانه داشته است. که این تعداد از آن زمان به 250 میلیون کاربر فعال ماهانه افزایش یافته است که این آمار توسط خود مایکروسافت منتشر شده است.

مایکروسافت تیمز در قابلیت‌های هسته‌‌ای خود، تمامی تعامل‌های بین فردی که باید در یک کسب‌وکار بین کارمندان ایجاد شود را مدیریت و ساده‌سازی می‌کند؛ در دنیایی فراتر از دنیای کسب‌وکار، می‌توان از تیمز در هر گروهی استفاده کرد که نیاز به ارتباط و تعامل دیجیتال دارند.

ساختار پایه‌ای تیمز با تشکیل سازمان شروع می‌شود. سپس می‌توانید افراد گوناگون را به سازمان دعوت کرده و آن‌ها را در گروه‌های (تیم) متنوع با دسترسی‌های متفاوت، دسته‌بندی کنید. افراد می‌توانند در گروه‌ها چت گروهی یا شخصی انجام دهند و همچنین کانال‌های عمومی یا خصوصی داشته باشند. کانال‌ها امکانات متنوعی همچون چت در ساختار منظم موضوعی، اشتراک فایل و حتی مدیریت وظایف به‌صورت آنی را ارائه می‌کنند.