دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

قالیباف گروه های جهادی با تلاش ویژه خود در رفع محرومیت ها تلاش

بندرعباس- ایرنا- رییس مجلس شورای اسلامی گفت: گروه‌های جهادی با تلاش ویژه خود در رفع محرومیت‌ها تلاش می کنند و امیدآفرین و حلقه ارتباطی بین مردم هستند.


محمدباقر قالیباف روز جمعه در سفری از پیش اعلام نشده به منطقه محروم لیردف در جاسک در جمع گروه‌های جهادی این شهرستان افزود: بنا به گفته رهبر معظم انقلاب ما نیازمند حلقه‌های میانی جهادی هستیم تا بتواند ارتباط با مردم را برقرار کند.
وی بیان داشت: گروه‌های جهادی متمرکز بر این شوند که زندگی مردم منطقه غیر از پایه‌های اصلی توسعه با ظرفیت‌های موجود رشد کند.
رییس مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: امروز آمدیم تا آثار تصمیم های درست و غلط خود را از نزدیک و در پایین‌ترین نقاط جغرافیایی ببینیم تا وقتی می‌خواهیم در مرکز تصمیم بگیریم دیگر اشتباه‌ها را تکرار نکنیم.
قالیباف ادامه داد: رفع مسائل و مشکلات مردم ۱۰ روزه حل نمی شود بلکه باید مردم را بهتر بشناسیم تا مشکلات را در طول یک سال رفع شود. 
حسین رییسی نماینده مردم حوزه شرق هرمزگان، در این سفر رییس مجلس شورای اسلامی را همراهی می‌کند.
نبود راه مناسب، نبود شبکه پایدار تامین آب، نداشتن شبکه تلفن همراه و اینترنت، نبود مسکن مناسب روستایی از مهمترین مشکلات این منطقه محروم است.
محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در سفری از پیش اعلام نشده ظهر جمعه وارد شهرستان جاسک در شرق هرمزگان شد.
به گزارش ایرنا، قالیباف که از طریق فرودگاه جاسک وارد این شهرستان شده بلافاصله راهی منطقه لیردف شد و بازدید ازاین منطقه را آغاز کرد و همچنین در جمع گروه های جهادی خدمت رسان در این منطقه حضور یافته و از نزدیک با مردم این منطقه گفت وگو کرد.
بخش لیردف با ۲۰ هزار نفر جمعیت و بیش از ۵۰ روستا در شهرستان جاسک در فاصله ۴۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس از مناطق محروم هرمزگان استاز نقاط محروم کشور بوده که نداشتن راه مناسب،اشتغال، شبکه مخابراتی از مهمترین نیازهای این منطقه است. 




 



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40