دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

شش هزار میلیارد تومان بدهی وزارت دفاع به بخش خصوصی پرداخت می شود

تهران – ایرنا – سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: براساس گزارش وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امسال شش هزار میلیارد تومان از بدهی وزارت دفاع به بخش خصوصی پرداخت می‌شود.


محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گویی درخصوص جلسه مشترک امروز کمیسیون امنیت با وزیر دفاع و معاونان این وزارتخانه اظهار داشت: امیر محمد رضا آشتیانی در این جلسه گزارش کاملی از برنامه های آتی وزارتخانه متبوعش برای سال ۱۴۰۱ را ارائه کرد.


عباس زاده مشکینی تصریح کرد: درخصوص نحوه تامین بودجه دفاعی کشور برنامه ریزی های خوبی شده است و با توجه به تهدیدهای جدید و نیازها و با اولویت دانش بنیان اقدام های خوبی در حال انجام است. همچنین حمایت فناورانه از محصولات دومنظوره نظامی و غیرنظامی با همکاری بخش خصوصی نیز از اولویت های تشریح شده از سوی وزیر دفاع در این جلسه بود.


نماینده مردم مشکین شهر در مجلس با اشاره به برنامه های وزارت دفاع برای حمایت های معیشتی از خانواده ها و بازنشستگان گفت: تقویت خدمات معیشتی از سوی سازمان اتکا و پرداخت یارانه به بازنشستگان از طریق طرح حکمت دو تا سه برابر افزایش می یابد.


وی تاکید کرد: موضوع مین زدایی و توسعه فعالیت های ایمن سازی نیز از برنامه های امسال وزارت دفاع است که قرار است به بیش از دو برابر سال های گذشته برسد و این موضوع در صدر برنامه های وزارت دفاع قرار دارد.  


عباس زاده مشکینی خاطرنشان کرد: پرداخت بدهی به شبکه همکار بخش خصوصی صنعت دفاعی و هوایی نیز امسال در برنامه های وزارت دفاع قرار دارد و براساس گزارش مطروحه در این جلسه قرار است حدود شش هزار میلیارد تومان از این بدهی ها پرداخت شود و مجلس نیز برای تقویت بنیه دفاعی به ویژه در حوزه های موشکی، پدافند هوایی و ناوگان دریایی و هوایی در کنار وزارت دفاع باشد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40