دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

شبکه ملی اطلاعات و اپراتور کودک راه اندازی می شود

تهران – ایرنا – سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از وعده وزیر ارتباطات مبنی بر راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و اپراتور کودک خبر داد.


به گزارش حوزه پارلمان ایرنا، روح اله عباس پور در خصوص جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارشی از عملکرد هفت ماهه خود در حوزه‌های توسعه شبکه ملی اطلاعات، اقتصاد دیجیتال، دولت هوشمند، توسعه خطوط تلفن ثابت و… ارائه داد.


نماینده مردم بویین زهرا در مجلس در تشریح مطالبات اعضای کمیسیون صنایع و معادن از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توضیح داد: اجرای شبکه ملی اطلاعات اصلی‌ترین مطالبه نمایندگان بود متاسفانه زیرساخت‌های لازم برای عملیاتی شدن این شبکه تاکنون راه‌اندازی نشده که وزیر ارتباطات در نشست کمیسیون صنایع و معادن وعده راه‌اندازی این شبکه را داد.


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس راه‌اندازی تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در روستاها را از دیگر تاکید نمایندگان در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس برشمرد و تصریح کرد: براساس گزارش ارائه شده در حوزه فضای مجازی اپراتور کودک راه‌اندازی می‌شود.




آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40