دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سقوط قندیل یخ در جاده کرج چالوس پنج مصدوم داشت

کرج – ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز اعلام کرد که براثر سقوط قندیل یخ در تونل شماره ۹ جاده کرج – چالوس پنج سرنشین یک خودرو پژو ۲۰۶ مصدوم شدند ضمن آنکه هفت مورد سقوط بهمن در ارتفاعات استان رخ داد.


محمدرضا فلاح نژاد عصر جمعه به خبرنگار ایرنا گفت : مصدومان این حادثه توسط امدادگران به مراکز درمانی انتقال یافتند.


سقوط قندیل یخ در جاده کرج - چالوس پنج مصدوم داشت


وی بیان داشت : همچنین امروز سه مورد سقوط بهمن در ساعات ۱۱، ۱۶:۱۵ ، ۱۶:۴۵  در محدوده تونل شماره ۹ و ساعت ۱۷ در نزدیکی تونل شماره ۱۰ جاده کرج – چالوس رخ داد که هیچ آسیب جانی  و خسارتی در پی نداشتند.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت : امروز نیز  سقوط بهمن در جاده فرعی روستای دیزین ، یک مورد سقوط بهمن در نزدیکی روستای دروان بخش مرکزی کرج  و یک مورد سقوط بهمن در نزدیکی روستای جوستان شهرستان طالقان امروز رخ داد که خوشبختانه آسیبی به کسی وارد نشد.


فلاح نژاد ، هشدارهای چند روز اخیر اداره کل مدیریت بحران استانداری ، هواشناسی ، همراهی خوب مردم در جدی گرفتن هشدارها ، کاهش سفرها در جاده گردشگری کرج – چالوس  و حضور دستگاه های امدادی، انتظامی و راهداری در این محورها را در پیشگیری از حوادث بهمن تاثیر گذار دانست و افزود: اطلاع رسانی به موقع رسانه ها نیز نقش موثری در آگاهی بخشی به مردم در مواقع بحرانی دارد.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت :  با تلاش راهداران جاده کرج – چالوس و محورهای فرعی استان از آثار بهمن پاکسازی شده است.


وی از مردم خواست با توجه به احتمال تکرار سقوط بهمن در مسیرهای کوهستانی استان البرز به ویژه جاده کرج – چالوس  از تردد در این جاده ها خودداری کنند.


جاده گردشگری کرج – چالوس این روزها به علت بارش فراوان برف ، سقوط بهمن در آن امری اجتناب ناپذیر است.