سرهنگ ارتش رژیم صهیونیستی تونل های حزب الله تله است

یک سرهنگ ذخیره در ارتش رژیم اشغالگر می‌گوید بسیاری از تونل‌های حزب‌الله در جنوب لبنان تله هستند و نسبت به عملیات فریبنده‌ای که این جنبش در چارچوب عملیات زمینی در حال انجام در مرز است، هشدار داد.


به گزارش ایسنا، «ژاک نیریا» سرهنگ ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی گفت، نظامیان حزب‌الله ابتدا به نیروهای ارتش‌ اشغالگر اجازه می‌دهند پیشروی کند و سپس از پشت به آنها حمله می‌کنند. این اتفاق اخیرا چند بار رخ داده است و نظامیان حزب‌الله با این موفقیت‌های خود دلگرم می‌شوند.


این سرهنگ که به عنوان مشاور «اسحاق رابین» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی خدمت می‌کرد، افزود: آنچه اکنون در حال رخ دادن است این است که حزب‌الله بهبود یافته است.


نیریا گفت: حزب‌الله به شتاب خود ادامه می‌دهد و انتظار دارد اسرائیل بیشتر وارد جنوب لبنان شود تا بتواند به نیروها حمله کند و این چیزی است که ما باید مراقب آن باشیم. حزب‌الله از موفقیت‌های خود دلگرم شده و به کار خود ادامه می‌دهد.


وی با اشاره به بیانیه روز شنبه حزب‌الله که در آن خواهان تخلیه ۲۵ شهرک صهیونیستی شده بود، گفت: حزب‌الله همان کاری را می‌کند که ما در بیروت انجام می‌دهیم.


عصر دیروز شنبه رسانه‌های نظامی حزب‌الله با انتشار کلیپی از شهرک نشینان ۲۵ شهرک در شمال فلسطین اشغالی خواستند فورا این شهرک‌ها را تخلیه کنند.


حزب‌الله اعلام کرد شهرک‌های مذکور به محل استقرار نیروهای اشغالگر که به لبنان حمله می‌کنند، تبدیل شده و از این روی این شهرک‌ها اهداف نظامی مشروع برای نیروهای هوایی و موشکی مقاومت اسلامی هستند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

مطالب مرتبط