دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سرمربی فجرسپاسی در لیگ برتر می مانیم

شیراز-ایرنا- سر مربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه بازیکنان ما توانایی  فنی زیادی دارند، اعلام کرد: شک نکنید تیم  فجر در لیگ برتر باقی می ماند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی سرآسیایی یکشنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران افزود: بازی بار فنی بالایی داشت و هر دو تیم برای بُرد آمده بودند و از بازیکنانم تشکر می کنم که  موقعیت به حریف ندادند و دروازه بان ما هم حتی سیو نداشت.


وی اضافه کرد: فرصت های زیادی داشتیم اما متاسفانه تبدیل به گل نشد، نمی توان انکار کرد  که بار روانی و فشار روحی روی برخی از بازیکنان وجود دارد که در لحظات حساس بازی خودش را نشان می دهد.


سر آسیایی ادامه داد: از مسئولان باشگاه فجر تشکر می کنم که این فضا برای تیم ایجاد کردند  تا قبل از این بازی یک اردو برگزار کنیم و از دست اندرکاران فوتبال خراسان رضوی که همکاری کردند سپاسگزاریم.


ورزشگاه های شیراز آماده نشود باز هم خارج از استان بازی خواهیم کرد 


سر آسیایی با اظهار اینکه بازی در زمین امام رضا( ع )  اتفاق خوبی بود، تاکید کرد: ما در شیراز زمین مناسب نداریم و ناگزیرشدیم بازیکنان را از آن فضا خارج کنیم چرا که از نظر فنی خوب هستند و تا زمانی که  ورزشگاه حافظیه  و یا پارس شیراز آماده نشود در خارج از استان فارس بازی خواهیم کرد.


 دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و الومینیوم اراک در هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر یکشنبه شب در ورزشگاه امام رضا(ع ) مشهد با مساوی بدون گل پایان یافت.


  تیم فجربا این تساوی با ۱۶ امتیاز همچنان در رده چهاردهم باقی ماند و خطر سقوط این تیم را تهدید می کند وآلومینیوم اراک هم ۳۰ امتیازی شد و در همان رده دهم ایستاد.    


 در رقابت های فوتبال برتر دوره بیست یکم (جام خلیج فارس)  ۱۶ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۰ بازی، تیم قهرمان مشخص خواهد شد و دو تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته یک خواهند شد.




آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40