دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سردار آزمون در لیگ برتر والیبال زنان تیم داری می کند

گنبدکاووس – ایرنا – مدیر باشگاه والیبال سریک گنبدکاووس گفت: این تیم که با عملکرد قابل تحسین بازیکنان و کادر فنی جوان و بومی موفق به قهرمانی در لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور شد با حمایت مالی سردار آزمون ملی‌پوش فوتبال ایران در فصل آینده لیگ برتر شرکت می‌کند.


خلیل آزمون یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: سردار آزمون بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال به عنوان مدیرعامل باشگاه سریک گنبدکاووس با هدف زمینه‌سازی پرورش استعدادهای ورزشی بانوان در رشته والیبال، به طور کامل از این تیم حمایت خواهد کرد.


وی با بیان اینکه هفته آینده با حضور اعضای هیات مدیره باشگاه و پیشکسوتان والیبال برای آینده این تیم تصمیم گیری می‌شود، ادامه داد: بیشتر بازیکنان و کادر فنی تیم سریک در فصل جاری و منتهی به قهرمان در لیگ دسته اول، بومی استان هستند که به احتمال فراوان از آنان در لیگ برتر نیز استفاده خواهد شد.


مدیر باشگاه سریک گنبدکاووس افزود: با توجه به حضور تیم‌های قدرتمند در لیگ برتر والیبال بانوان، با نظر مدیران باشگاه در کنار بازیکنان بومی از ظرفیت بازیکنان باتجربه و توانمند غیربومی نیز در ترکیب تیم سریک استفاده خواهد شد.


آزمون گفت: امیدواریم با استفاده از همه ظرفیت‌ها و حمایت مسوولان، به شگفتی‌ساز لیگ برتر در فصل آینده تبدیل شویم.


وی با اشاره به وجود استعدادهای خوب ورزشی در بانوان گنبدی، گفت: حمایت مسوولان و ورزش دوستان باعث شناسایی این استعدادها و تعریف مسیر درست برای آنان و در نهایت افتخار آفرینی برای استان می‌شود.


رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس نیز با تبریک صعود تیم والیبال سریک به لیگ برتر والیبال زنان کشور گفت: استعدادهای ورزشی فراوانی در میان بانوان این شهرستان وجود دارد که نمونه آن می‌توان به افتخارآفرینی آنان در رشته‌های مختلف سپک‌تاکرا، بدمینتون، دو و میدانی و والیبال اشاره کرد.


حجت الله یوسفی افزود: قهرمانی تیم والیبال بانوان گنبدکاووس در لیگ دسته اول کشوز نشان می‌دهد که ورزشکاران در هر سطح و رشته‌ای در صورت حمایت می‌توانند شگفتی‌ساز شوند.


به گزارش ایرنا، مسابقات مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ دسته اول بانوان جام سردار دل‌ها با حضور چهار تیم سریک گنبدکاووس، ستارگان درخشان تربت حیدریه، علی بابا اصفهان و موحم فریدونکنار به میزبانی اردکان یزد برگزار شد.


تیم‌های سریک گنبدکاووس و علی بابا اصفهان با پیروزی در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول مقابل ستارگان درخشان تربت حیدریه و موحم فریدونکنار علاوه بر صعود به دیدار فینال، جواز حضور در لیگ برتر والیبال بانوان کشور در فصل آینده را به دست آوردند.


در پایان این مسابقات تیم‌های سریک گنبدکاووس و علی بابا اصفهان به عنوان تیم‌های اول و دوم مسابقات لیگ دسته اول والیبال بانوان به لیگ برتر صعود کردند.