دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

رییس جمهور با صداقت دنبال حل مشکلات معیشتی مردم است

تهران-ایرنا- نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور با صداقت دنبال برون رفت از وضع اقتصادی موجود وحل مشکلات معیشتی مردم است.


حسین حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد اقدامات دولت سیزدهم برای ساماندهی یارانه ها گفت: یکی از اقدامات دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم ساماندهی یارانه‌ها بود که دولت این موضوع را در دستور کار خود قرار داد و در تلاش است برای برون رفت از وضعیت موجود اقتصادی به  حل مشکلات معیشتی مردم کمک کند.


 نماینده مردم لارستان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در مورد حمایت از دولت گفت: رهبر انقلاب همیشه از دولت و مجلس حمایت کرده و در دیدار با کارگزاران نظام همواره تاکید داشتند که دولت و مجلس باید با همدلی امورات کشور را پیش ببرند  و از حاشیه ها پرهیز کنند تا مشکلات کشور سریعتر حل شود.


حسین زاده افزود: کشور ما به دلیل وضعیت اقتصادی در حوزه  یارانه‌های پنهان مبالغ  زیادی را  پرداخت می‌کند، لازم بود که ساماندهی یارانه پنهان در دستور کار دولت قرار گیرد، دولت سیزدهم با اصلاح یارانه آرد، اقدامی مهم انجام داد، مدیریت صحیح اصلاح یارانه های پنهان به بهبود وضعیت اقتصادی کشور کمک می‌کند.


عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در حوزه انرژی سالیانه ۸۰ میلیارد دلار یارانه پنهان پرداخت می‌شود گفت:  این موضوع باید در حکمرانی اقتصادی کشور حل شود  تا این یارانه‌ها به معنی واقعی به دست مردم برسند.


وی با اشاره به سخنان دیشب رییس جمهور گفت: آیت الله رییسی با صداقت تمام واقعیات موجود جامعه را بیان کردند، این گفت وگو را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم که اصلاح یارانه‌ها در هر حوزه ای موجب خیر و صلاح کشور شود  و  از نظر اقتصادی جامعه را به آرامش برساند.





آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40