دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ریکانی مقابل استقلال روی غفلت گل خوردیم

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مقابل استقلال به دنبال ۳ امتیاز بودیم اما روی یک غفلت گل خوردیم.


به گزارش ایرنا، طالب ریکانی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در هفته بیشت و دوم لیگ برتر اظهار داشت: می‌دانستیم که بازی سختی مقابل استقلال در پیش داریم و همین اتفاق هم رخ داد. هفته قبل نیز مقابل پرسپولیس بازی سنگینی انجام دادیم. کادر فنی از قبل به ما گوشزد کرده بود که کارمان در این بازی سخت است.


وی افزود: مقابل استقلال تلاش کردیم تا حداقل یک امتیاز بگیریم اما این اتفاق رخ نداد. البته باید بگویم که برای ۳ امتیاز به تهران آمده بودیم، اما موفق نشدیم که به هدفمان برسیم.


کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در نیمه دوم توپ کامل در اختیار ما بود، اما به مالکیت امتیاز نمی‌دهند. از نظر ذهنی قصد داشتیم که ۳ امتیاز را بگیریم و بسیار هم جنگیدیم، اما موفق نبودیم. امیداورم که هفته آینده ۳ امتیاز را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.


ریکانی در خصوص عملکرد تیم داوری در این بازی، گفت: فکر می‌کنم در لحظات پایانی بازیکن استقلال پای بازیکن ما را زد، اما داور خطا نگرفت. کارشناسان باید نظر دهند.


بازیکن نفت آبادان در مورد دلایل عصبانیت منصوریان پس از بازی، اضافه کرد: من خبر ندارم از اتفاقاتی که رخ داده است، اما منصوریان به خاطر باخت ناراحت بود. بازی مهمی بود و یک هفته به ما گفته شده بود که چگونه باید بازی کنیم. یک لحظه غفلت کردیم و گل خوردیم. پس از آن تلاش کردیم به بازی برگردیم، اما موفق نبودیم. 


وی در مورد شرایط مالی این تیم، عنوان کرد: ما تنها تیمی هستیم که هنوز ۳۰ درصد دریافت کرده‌ایم. نه پاداش و نه دریافتی خاصی داشتیم.


وی با اشاره به انفجار در رختکن هم گفت: خوابگاه ما چند روز پیش منفجر شد و فیلمش را هم دارم. خدا را شکر که اتفاق خاصی برای کسی رخ نداد. 



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40