دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

دریادار سیاری بازدید خانوادگی از یادمان های دفاع مقدس افزایش

اهواز- ایرنا- معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بازدید خانوادگی از یادمان‌های دفاع مقدس و شهدا امسال افزایش چشمگیری داشته است.


دریادار امیر حبیب الله سیاری روز سه شنبه در جریان سفر خود به خوزستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طی بازدید امروز از یادمان‌های دفاع مقدس در خرمشهر شاهد استقبال بسیار خوب مردم برای بازدید از یادمان‌ها و آشنایی با ارزش‌های دفاع مقدس و عملیات‌های دوران دفاع مقدس بودم.


وی با اشاره به استقبال بسیار خوب مسافران و مردم از یادمان‌های شهدا افزود: خوشبختانه امسال مردم در کنار سفر با کاروان‌های راهیان نور به صورت خانوادگی و با خودروهای شخصی در یادمان ها حضور یافتند تا با تلاش‌های رزمندگان آشنا شوند.


معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: تمهیدات لازم برای حضور گسترده مردم در یادمان‌ها فراهم شده است تا مردم بتوانند از یادمان ها بازدید کنند.


وی افزود: متاسفانه به دلیل کرونا در ۲ سال گذشته سفرکاروان های راهیان نور بسیار کم رنگ شد اما امسال به دلیل رفع منع ترددها سفر به این مناطق بسیار افزایش داشته است.


دریادار سیاری بیان‌کرد: در بین بازدید کنندگان از یادمان ها جوان ها حضور خوبی دارند و با علاقه از یادمان های شهدا بازدید و از عملیات های دوران جنگ اطلاعات کسب می کنند .


وی با تاکید بر اهمیت انتقال ارزش های هشت سال جنگ تحمیلی به جوانان ادامه داد: اگر غفلت شود و این ارزش ها و باورهای آن دوران به جوانان منتقل نشود تمام تلاش و از خودگذشتگی ایثارگران و شهیدان مغفول می ماند.


معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: جوانان باید مطلع شوند دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی با وجود حامیان زیاد نتوانست پیروز شود و شهیدان و ایثارگران با ایمان قوی اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران کم شود.


دریادار سیاری امروز در سفر به خوزستان از یامان آب تیمور در مسیر اهواز به خرمشهر، یادمان شهدای القمه و یادمان شلمچه و پایگاه دریایی خرمشهر بازدید کرد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40