دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

درخشان کارد به استخوان یحیی رسید

تهران- ایرنا- سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی شرایط مساعد برای کار کردن نیست و کارد به استخوان یحیی می‌رسد گل‌محمدی تصمیم می‌گیرد قید همکاری را بزند.


«حمید درخشان» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به استعفای «یحیی‌ گل‌محمدی» از سمت سرمربی‌گری پرسپولیس اظهار داشت: وقتی شرایط مساعد برای کار کردن نیست و کارد به استخوان یحیی می‌رسد گل‌محمدی تصمیم می‌گیرد قید همکاری را بزند.


وی افزود: یک مربی وقتی در تیم بزرگی چون پرسپولیس حضور دارد نباید دغدغه این را داشته باشد که پنجره تیمش بسته می‌شود، بازیکنان چه زمانی پول می‌گیرند و یا زمین مناسب تمرین وجود ندارد.


پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: مشکلات پرسپولیس یکی پس از دیگری نمایان می‌شود، فوتبال آماتور نیست، این یک واقعیت است و باید قبول کرد، باید همین امروز به فدراسیون بین‌المللی فوتبال نامه زد و بگوییم ما فوتبالمان را  آماتورگونه حمایت می‌کنیم و توقعی از ما نداشته باشید.


درحشان تصریح کرد: در بیست‌و یکمین دوره لیگ برتر واقعا زشت است که بازیکن به خاطر مشکلات مالی و زمین تمرین بخواهد استعفا دهد یک فاجعه بزرگ است.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی‌کند استعفای گل‌محمدی صوری است؟ اعلام کرد: اصلا این طور باشد، چرا باید کار باید به اینجا برسد که سرمربی بخواهد استعفای صوری یا حقیقی بدهد.


سرمربی اسبق پرسپولیس تاکید کرد: اگر یک مربی امکانات و ابزار لازم داشته باشد چرا باید در این شرایط حساس این واکنش را از خود نشان دهد.


درخشان گفت: اگر تیم فردا نتیجه نگیرد اولین کسی که مورد مواخذه قرار می‌گیرد سرمربی است و هیچ کس نامی از مدیر عامل و دیگران نمی‌برد.


تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به مشکلات این تیم از سمت خود استعفا کرد.