دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

خستگی ناپذیر مثل بنزما رئال یک گام دیگر به قهرمانی در لالیگا

تهران- ایرنا- تیم فوتبال رئال مادرید با برتری برابر مایورکا یک گام دیگر به قهرمانی در لالیگا نزدیک‌تر شد.


به گزارش ایرنا، تیم فوتبال رئال مادرید از ساعت ۲۳:۳۰ در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه ایبرو استار به مصاف مایورکا رفت که موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر به برتری برسد.


مادریدی‌ها که برای قهرمانی در لالیگا و بیشتر کردن اختلاف با تیم دوم جدول تلاش می‌کردند و در آخرین دیدار خود موفق شده بودند پاری‌سن‌ژرمن را در لیگ قهرمانان اروپا شکست دهند و با روحیه خوبی کار خود را در لالیگا از سر بگیرند.


از سوی دیگر تیم میزبان یعنی مایورکا اصلا شرایط خوبی نداشت و در چهار دیدار اخیر خود شکست خورده بود.


 رئالی ها بازی را هجومی آغاز کردند اما سرجیو ریکو که به صورت قرضی از پاری‌سن‌ژرمن به مایورکا پیوسته عکس العمل هایش مانع فروپاشی دروازه تیم میزبان نشد.


در دقیقه ۵۵ توپ ربایی فده والورده در میانه زمین و سپردن توپ به بنزما، کاپیتان رئالی ها پاس زیبایی را به وینیسیوس جونیور داد تا او هم توپ را از بین پاهای ریکو وارد دروازه مایورکا کند تا بدین ترتیب شاگردان آنجلوتی از میزبان پیش بیافتند


در دقیقه ۷۷ نوبت کریم بنزما بود که برای تیمش از روی نقطه پنالتی گلزنی کند اما این پایان کار او در این بازی نبود و ستاره تمام نشدنی رئالی‌ها در دقیقه ۸۲ روی ارسال مارسلو برای دومین بار در این دیدار گلزنی کرد تا مانند سایر مسابقات فصل او باز هم با ۲ گل و یک پاس گل ستاره تیمش در این دیدار لقب بگیرد.


کهکشانی ها با ۳ امتیاز این دیدار شصت و شش امتیازی شدند و با اختلاف ۱۰ امتیاز نسبت به تیم دوم یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شدند.


مایورکا هم با ۲۶ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40