دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

حجت الاسلام دیرباز مجلس خبرگان در جهت کاربردی شدن مفاهیم غنی



قالیباف قانون رتبه‌بندی معلمان را به دولت ابلاغ کرد


تهران- ایرنا- رییس مجلس شورای اسلامی قانون رتبه‌بندی معلمان را برای…


  • حجت‌الاسلام اختری: اجرای عدالت و برخورد با مفسدان اقتصادی خواست مردم است


    حجت‌الاسلام اختری: اجرای عدالت و برخورد با مفسدان اقتصادی خواست مردم است


    تهران- ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به…


  • تلاش دولت ایجاد اقتصاد رقابتی با بازیگران واقعی در صنعت خودروسازی است

    تهران- ایرنا- نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتظار آن است که مجلس خبرگان در جهت کاربردی شدن مفاهیم غنی اسلام بیشتر تلاش کند.


    به گزارش خبرگزاری ایرنا از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی داشتن سالی بهتر برای ملت شریف ایران بویژه مردم شریف استان آذربایجان غربی اظهار کرد: انتظار آن است که مجلس خبرگان در جهت کاربردی شدن مفاهیم غنی اسلام بیشتر تلاش کند.


    وی با اشاره به جایگاه رفیع مجلس خبرگان رهبری در قانون اساسی و حضور علمای برجسته در این مجلس افزود: مجلس خبرگان رهبری می‌تواند در جهت کاربردی شدن مفاهیم غنی اسلام و وارد شدن آنها به صحنه اجتماع و زندگی بیشتر تلاش کند.


    نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدارهای قبلی ایشان با اعضای مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان رهبری باید به طور مستمر میزان دستیابی انقلاب اسلامی به اهداف خود را رصد کند. در این زمینه هیأت اندیشه‌ورز کارگروه‌های متعددی تشکیل داده و دستاوردهای خوبی داشته است.


    حجت‌الاسلام دیرباز که در نهمین اجلاس رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری سخن یادآور شد: برای نظام اسلامی به مرور زمان مسایل و چالش‌های جدیدی پیش می‌آید و انتظار می‌رود اعضای مجلس خبرگان رهبری با استفاده از قرآن کریم و سنت نبوی و معارف اهل بیت علیهم السلام برای این مسایل نو پدید و چالش‌های جدید، راه‌حل‌های جدید ارائه کند.


    وی با تأکید بر نقش تأثیرگذار نخبگان حوزوی و دانشگاهی در حل مشکلات جامعه، اضافه کرد: اگرچه اعضای مجلس خبرگان رهبری با توجه به جایگاهی که دارند در ارتباط مداوم با جامعه نخبگانی هستند اما لازم است این ارتباط نهادینه و سازمان یافته شود.


    حجت‌الاسلام دیرباز در پایان با اشاره به اهمیت فضای مجازی و تأثیرگذاری آن بر فرهنگ جامعه، بر لزوم چاره‌اندیشی برای معضلات فضای مجازی تأکید کرد و تقویت زیرساخت پیام رسان‌های داخلی و راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات را از جمله راهکارهای حل معضلات فضای مجازی برشمرد.